paradoxaal slotje

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
kijk hier nou eens naar:

[topic=516321/1/25]

Dit klopt toch niet? Als ik had geweten dat die reclamedoed nou echt 'patterns' zei, dan had ik daarover een vraag kunnen stellen. De reden waarom ik het vroeg was dus niet dat ik iets over patterns wilde weten, maar over 'iets' wat schijnbaar net zo interessant was als Java, XML en Web Services. En dan moet ik blijkbaar eerst in een ander forum vragen wat er gezegd werd en daarna er nog iets over vragen in P&W?

Nouja blijkbaar ging het dus toch over patterns, maar ik heb niet de kans die beste lite-mod te bedanken. Bij deze dan, Google helpt me wel verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik vind het terecht, dit hoort niet thuis in PW.

zo is er een NSTM forum, ook voor TV commercials.
er is de HK, de SG en zelf in LA had je misschien antwoord gekregen.
Ik denk dat je hem het best in NSTM kunt plaatsen.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
:? Begrijp ik je post verkeerd of straalt het cynisme ervanaf.

Even voor jouw informatie: het forum heet "Programming & Webscripting". Dat betekend dus dat we het over programmeer talen hebben en die uitoefenen. Niets over reclames iig.

Maar hoe weten wij nou wat hij zegt? Moeten wij nou maar gaan gokken wat net zo interessant is als Java, XML en webservices ( uhm wat dacht je van C#, C++, Java-RMI of Hoelahoepen? ) We kunnen best een discussie gaan opzetten of informatie delen, maar dan moet er wel informatie zijn.

Volledig terecht op slot IMHO dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Vragen over wat er in een reclame gezegd wordt, horen niet thuis in P&W. (Wat er trouwens in die reclame gezegd wordt, weet ik niet, want ik ken die reclame niet).

Als je daarentegen specifiek iets meer wilt weten over patterns ofzo, kan je daarvoor altijd in P&W terecht.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op donderdag 06 juni 2002 10:44 schreef whoami het volgende:
Als je wil weten wat er nu precies gezegd wordt in die reclame, dan open je dat topic best in SG of de HK.
Wil je iets meer weten over 'Patterns', dan kan je hier een nieuw topic openen maar dan wel met een betere uitleg.
dit is echt duidelijk genoeg hoor
ab-so-luut geen reden voor een LA topic

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 11:07 schreef Genoil het volgende:

[topic=516321/1/25]
Alleen al omdat je [OT] in de titel zet ben je het er toch al mee eens dat dit topic niet gestart had mogen worden in het betreffende forum!? Offtopic kan alleen IN een draad. Een draad met [OT] in de titel staat per definitie in een verkeerd forum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

Laat ik zeggen dat het duidelijk genoeg is zo. :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.