It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Kijk naar de specificaties, benchmarks, en betrouwbaarheids factor en maak dan je keuze...
Nieuwe schijven bij SCSI wil niet perse vooruitgang bieden..
Eerder een aanvulling (meestal een capaciteits vergroting) op het bestaande assortiment.
Afhankelijk van de grootte die je neemt kun je eventueel overwegen om 1 van de nieuwste modellen te nemen...
Nieuwe schijven bij SCSI wil niet perse vooruitgang bieden..
Eerder een aanvulling (meestal een capaciteits vergroting) op het bestaande assortiment.
Afhankelijk van de grootte die je neemt kun je eventueel overwegen om 1 van de nieuwste modellen te nemen...
ik zou een seagate nemen.
qua scsi zitten die toch al jaren aan de top. seagate heeft ook nogal een snelle garantie service.
seagate scsi is over het algemeen wel luidruchtig. als je daar niet mee zit dan is de keuze snel gemaakt. (voor mij dan)
als je dan toch al investeert waarom dan niet gelijk een x15 btw.
qua scsi zitten die toch al jaren aan de top. seagate heeft ook nogal een snelle garantie service.
seagate scsi is over het algemeen wel luidruchtig. als je daar niet mee zit dan is de keuze snel gemaakt. (voor mij dan)
als je dan toch al investeert waarom dan niet gelijk een x15 btw.
Verwijderd
Ben ik met je eens,Op donderdag 06 juni 2002 12:40 schreef smvs het volgende:
ik zou een seagate nemen.
Behalve voor de 73LP en de X15-36. Zijn extreem veel stiller dan een 36 LP die al weer een stuk stiller was dan een 18lp (jankend kreng).
Klopt heb net een 73lp in m'n systeem liggen: stil en wordt niet erg heet.
ik zelf heb een fujitsu, daar ben ik ook zeer tevreden over. alleen de seagate service lijkt me niet te overtreffen. laatst een schijf binnen 4 dagen nieuw terug. das bij bijv. maxtor wel anders, alleen al omdat het naar ierland moet.
Pagina: 1