Maxtor Atlas 10K III

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:06

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
ik ben van plan een nieuwe hd te gaan kopen, nu zit ik hier al een tijd over te denken en was eigenlijk van plan zo'n atlas 10K III te halen. alleen nu zie ik net dat seagate nieuwe cheetahs heeft aangekondigd en ook fujitsu heeft een stel nieuwe schijven aangekondigd.

de 10K III is ook al wat ouder, is het nog zinnig om nu deze schijf te kopen of is er over een paar maanden en nieuwere/betere te koop.

ik heb de hd nu niet direct nodig maar wil hem wel deze vakantie kopen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Kijk naar de specificaties, benchmarks, en betrouwbaarheids factor en maak dan je keuze...

Nieuwe schijven bij SCSI wil niet perse vooruitgang bieden..
Eerder een aanvulling (meestal een capaciteits vergroting) op het bestaande assortiment.

Afhankelijk van de grootte die je neemt kun je eventueel overwegen om 1 van de nieuwste modellen te nemen...

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zou een seagate nemen.

qua scsi zitten die toch al jaren aan de top. seagate heeft ook nogal een snelle garantie service.

seagate scsi is over het algemeen wel luidruchtig. als je daar niet mee zit dan is de keuze snel gemaakt. (voor mij dan)

als je dan toch al investeert waarom dan niet gelijk een x15 btw.

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 12:40 schreef smvs het volgende:
ik zou een seagate nemen.

seagate scsi is over het algemeen wel luidruchtig. als je daar niet mee zit dan is de keuze snel gemaakt. (voor mij dan)
Ben ik met je eens,
Behalve voor de 73LP en de X15-36. Zijn extreem veel stiller dan een 36 LP die al weer een stuk stiller was dan een 18lp (jankend kreng).

• wezep
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 21:12
Klopt heb net een 73lp in m'n systeem liggen: stil en wordt niet erg heet.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik zelf heb een fujitsu, daar ben ik ook zeer tevreden over. alleen de seagate service lijkt me niet te overtreffen. laatst een schijf binnen 4 dagen nieuw terug. das bij bijv. maxtor wel anders, alleen al omdat het naar ierland moet.
Pagina: 1