Toon posts:

ASUS tusl2c voltage wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een ASUS TUSCL2c mainbordje te kopen S370 voor celeron, Pentium en ook voor de nieuwe Tulatins.

Is het voltage van dit bord goed te wijzigen aangezien ik een Celly 1,0Ghz (256kb) wil aanschaffen en deze wil opklokken tot 1,3Ghz ongeveer?

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:21
ja, instelbaar van 1,475 tm 1,675, en er is ook nog een truckje dmv een paar pinnetjes te verbinden waardoor je 1,875max in kunt stellen in de bios

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Maar zover ik weet kan ik het voltage voor een Tualatin processor niet wijzigen...? Softwarematig tenminste,

Verwijderd

Ik kan in mijn bios het voltage instellen van 1,5 tot 2 volt met mijn tusl2-c bordje voorzien van een celly 1,3 met de laatste beta bios erin.

Verwijderd

Topicstarter
Tualatin Celly he?

hee welke BETA BIOS heb je en waar heb je die vandaan? Want dat is wel interessant!

Ik heb juist de 1,0Ghz versie gekocht omdat ik daar de best overklok mee kan halen.. hoop ik:)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:21
Op donderdag 06 juni 2002 23:40 schreef silures het volgende:
Ik kan in mijn bios het voltage instellen van 1,5 tot 2 volt met mijn tusl2-c bordje voorzien van een celly 1,3 met de laatste beta bios erin.
Is dat beta 009 :? met of zonder wiretrick :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1