dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Misschien een idee om op zoek te gaan naar de unlocking-kit?
Stond een tijdje geleden op de frontpage. Schijnt hiermee heel gemakkelijk te zijn een XP te unlocken.
Of ie ook al in Nederland is te verkrijgen weet ik niet, maar anders kijk je ff op een buitenlandse site.
Succes! Ik moet ook nog steeds m'n XP unlocken.
[edit]
hiero; http://www.tweakers.net/nieuws/21905
Stond een tijdje geleden op de frontpage. Schijnt hiermee heel gemakkelijk te zijn een XP te unlocken.
Of ie ook al in Nederland is te verkrijgen weet ik niet, maar anders kijk je ff op een buitenlandse site.
Succes! Ik moet ook nog steeds m'n XP unlocken.
[edit]
hiero; http://www.tweakers.net/nieuws/21905
Verwijderd
ik heb mijn xp1600+ ook verpoerd door te proberen te unlocken. Wat ik wel geleerd heb is dat je niet te vaak de zilverlijm er weer af moet schrapen, want dan komt de hele onderlaag in zicht
Er zijn wel een aantal mensen hier op het forum die dat doen, alleen meestal is het dan opstuur werk.Op donderdag 06 juni 2002 10:31 schreef Four het volgende:
Ik wil graag me XP unlocken, maar je ziet het aan de linker zeide, ondanks veel oefening, nog steeds niet gelukt.Is er mischien iemand in de buurt van Utrecht welk zin heeft een avondje met me door te brengen?
Ik heb zelf geen silver lijm, dus het zou een pre zijn als iemand dit nog heeft liggen van de vorge unlock sessie.
Ik weet dat eynstein het voor 15 euro doet, maar ik wil het graag zelf een keertje zien/doen.
Zijn er vrijwilligers?
Four.
Verder, einsteyn doet het volgens mij alleen bij cpu's die bij hun gekocht worden, mijne komt daar ook vandaan namelijk. Unlocked uiteraard.
Oja, greets onder posts mogen niet hier, lees de faq maar!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Een lullig naampje onder de meel?Oja, greets onder posts mogen niet hier, lees de faq maar!
Ok. Ook dat dus al niet?
goed, ik denk dan toch dat deze 'onzekere man' maar eens moest gaan zoeken naar zo'n kit.
p.s.
ik vind een naam nog steeds niet op een ondertekinging lijken.
p.s.
Het is een greet, dat mag nou eenmaal niet. Ik heb de regels niet gemaakt. Verder zou ik er in dit topic niet over doorgaan, anders krijg je straks nog een slotje ook ofzo!Op donderdag 06 juni 2002 12:51 schreef Four het volgende:
goed, ik denk dan toch dat deze 'onzekere man' maar eens moest gaan zoeken naar zo'n kit.
p.s.
Kijk de eerste meld zich aan, ben benieuwd hoeveel XP cpu's deze tijger al unlocked heeft met suc6!!Op donderdag 06 juni 2002 13:26 schreef tijgertje het volgende:
ik help je wel woon in de buurd van utrecht
mail me maar even
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik heb net ff een mailtje gestuur naar oc-shop.nl.
Ze gaan kijken wat het kost om zo'n setje te importeren.
Ben benieuwd!Op donderdag 06 juni 2002 13:51 schreef Vimana het volgende:
Ik heb net ff een mailtje gestuur naar oc-shop.nl.
<edit>
Heb al een afspraak met tijgert.. ben opeens een stuk minder benieuwd.
Pagina: 1