Toon posts:

rc5 hitparades?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed mensen,

ik ben het een beetje beu dat er weinig tot nooit eens een rc5 hitparade gebakken word |:(
we zijn met dit project aan de top beland en het word nu gewoon gedumpt ofzow :(

voor de mensen die NOG wel rc5 doen is het mischien wel leuk om een overview te hebben !

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

sjah, sinds 30 mei staat er gewoon niks meer, kweet niet waarom het script op dit moment niet draait, zal zo effe vragen als onze RC5-statsman er is ;)

en effe dat je het weet, er wordt hier niks gedumpt! als een script het effe niet doet betekent dat niet dat 'iemand zou hebben besloten dat we een project dumpen'... |:( zal vast wel terug komen en tot dan kan ik je verwijzen naar dnet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg niet dat het project gedumpt word maar de stats :)
en voor 30 mei was het al meer af als toe dat er stats gepost werden :)
gelukkig hebben wij Onno die een enkele keer de moeite nam om stats te bakken :)

Tnx Onno :)

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Onno Melden kassa virr kassa virr..

..Tis trouwens al een _tijdje_ zo dat dnet de stats aan het verbouwen is en dat er niet echt zinnige data bij de Dailyscores van DPC staat.. ( http://stats.distributed.net/team/tmember.php?project_id=5&team=10313&source=y )

Denk *niet* dat Onno hier ook maar iets aan te verwijten valt. }:O

Verwijderd

Topicstarter
Gulpie effe goed lezen :)
ik bedank Onno voor het maken van stats die niet gepost werden :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op donderdag 06 juni 2002 10:14 schreef locutus of borg het volgende:
Gulpie effe goed lezen :)
ik bedank Onno voor het maken van stats die niet gepost werden :)
zijn voorbarige conclusies.. op deze manier leg je de schuld bij de statsposters terwijl die er ook niks aan kunnen doen, want de stats staan niet online! :(

aan welke van de script dat ligt (stats- of upload-script) weet ik ook niet, maar je moet iig niet zo maar een schuldige aanwijzen..

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Het zal wel aan het gebrek aan c[_]~ liggen dat ik er geen @%%# van begrijp..?! :+ Dat de stats er niet zijn komt door Dnet. (right!?) En nu ga jij Onno bedanken voor het maken van stats die er (nog) niet geweest zijn? Of bedank je Onno voor alle moeite die hij voor DPC doet. In dat laatste geval wil ik hem ook wel ff bedanken hoor. * Bedankt Onno! *

}:O

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zoals al opgemerkt is, heeft d.net de stats veranderd waardoor stats fetchen niet echt lekker meer werkt. De aanpassingen in het stats-bouw-gebeuren die daarvoor nodig zijn om alles weer lekker te laten werken zal ik zo snel mogelijk maken, maar reken maar niet op stats voor het weekend. :)

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Er waren toch ook 1 of 2 andere mensen met eens statsscript voor onder andere rc5, werken die nu ook niet meer? Als ze wel werken gebruik die dan zolang er verder niks is, hebben we tenminste wat!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Nee, de layout is aangepast, dus alle stats-fetchers moeten aangepast worden voordat ze weer goeie data binnenhalen, dus wacht daar geduldig op zonder mensen te beschuldigen. De enige die hier schuldig is, is D.net...

Verwijderd

Topicstarter
Sequence: jij trekt nu de stats die nietr lekker lopen erbij maar daarvoor was het al erg slecht :)
daar ging mij het om eerlijk gezegd....

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
Het lijkt me dat deze nieuwe statsuiterlijken er niks mee te maken hebben. Normaal worden toch de stats gebaseers op de raw stats :?

Random voorbeeldje --> http://stats.distributed.net/participant/phistory_raw.php?project_id=5&id=335770

Of het moet zijn dat de urrls zijn veranderd, dan kunnen de statsgens wel moelijk gaan doen

[edit]
jep de urrls zijn veranderd |:(

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op donderdag 06 juni 2002 12:07 schreef locutus of borg het volgende:
Sequence: jij trekt nu de stats die nietr lekker lopen erbij maar daarvoor was het al erg slecht :)
daar ging mij het om eerlijk gezegd....
Kan best, maar de mensen doen er alles aan om zo goed mogelijk de stats te posten. Ze moeten hier heel veel tijd in steken, en zeker bij een project als RC5 heb je steeds problemen omdat D.Net met grote regelmaat moelijk doet.

Het is dan uitermate dom om op zo'n manier te gaan lopen schelden want zo demotiveer je de mensen die, om jou te plezieren, dagelijks minimaal een half uur bezig zijn stats voor je te maken. Enig idee wat voor gevolgen demotivatie kan hebben :?

Verwijderd

Topicstarter
weet je wat dan zeg ik nix meer.
mij meteen aanvallen |:(

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:48 schreef locutus of borg het volgende:
Zou ik ook doen als ik aangevallen werd :) . Statsoutages zijn bij RC5 vaak het gevolg van gepruts door d.net danwel falende hardware aldaar. Onze heren statsposters (m/v ;) ) hebben niet altijd tijd en/of zin om dan maar online af te wachten wanneer de boel weer up is en dan mis je wel es een dagje stats ja. Er is m.i. nog (!) steeds geen sprake van desinteresse voor welk project dan ook, dus een tandje minder van jouw kant mag wel.

• Lagune
  • Laatst online: 19-05 14:42

Lagune

Its time for warp

kijk ook eens met de bril van dnet , zij doen dit ook allemaal non profit , het enige waar ik van baal bij dnet is de slechte communicatie
Als er bijv wat gaat veranderen hoor je daar niks van , en de .plans die updaten ze ook maar als het hun uitkomt.

Trouwens hier is de top 30 yesterday : http://stats.distributed.net/team/tmember.php?project_id=5&pass=&team=10313&source=y&low=1&limit=30

:)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54

Jive

MooMooMastah

Stats kloppen nog steeds nix van ...

Ik heb netjes geflushed gister ...
In de overall lijst van dpc sta ik op 102 met 18k gelushede blokjes gister ...
Maar in de DPC lijst van gister kom ik niet eens voor ....

Gaat echt nergens over die team-summaries.

Jive's Box
Jive @ DNET

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 12:08 schreef MarcyDarcy het volgende:
Het lijkt me dat deze nieuwe statsuiterlijken er niks mee te maken hebben. Normaal worden toch de stats gebaseers op de raw stats :?
Raw stats zijn/waren geweldig inderdaad. Helaas hebben ze alleen maar bestaan voor participant histories, en niet voor de rest. En zijn ze dus nooit voor DPC stats te gebruiken geweest. :)

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 13:48 schreef locutus of borg het volgende:
Lekker gemakkelijk dat weglopen. Wat je zegt is trouwens pertinente onzin. Als er een dag geen stats zijn komt dat enkel en alleen door d.net en niet door de statsposters en _zeker_ niet door Onno. Graag zou ik wat meer feiten van je zien voordat je verder blaat :(

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

En nou gaan we allemaal terug liev zijn :) O+

Locutus bedoelde het ongetwijfeld niet slecht, en de grenzeloze inzet van alle statsscripters, statsbouwers, statsposters en weet ik wie nog allemaal meewerkt aan de stats wordt zeker gewaardeerd !!

We laten het inderdaad alleen niet altijd zien in deze "crisistijden" (lees : stats outages)... mea culpa :)

Verwijderd

Topicstarter
danku voor de reflectie op m`n meing zo bedoelde ik het ook :)

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 23:41

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Have patience, mon capitain! ;)

Ik mis ze rc5 hitparades trouwens ook :'(...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Verwijderd

Ik ben vorige maand gekapt met RC5 en ik ben ECCp gaan doen en het bevalt me reuze goed!!! iedere dag mooie stats en nooit troubles....

En we kunnen nu wel wat hulp gebruiken in deze moeilijke tijden!

DUS MENSEN..... :) :) :) :)

Verwijderd

Geen stats = geen flush. Heel simpel. Ik fetch alleen zolang er geen stats zijn :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op vrijdag 07 juni 2002 01:35 schreef HlpDsK het volgende:
Geen stats = geen flush. Heel simpel. Ik fetch alleen zolang er geen stats zijn :)
ow god, dan komt er straks weer een MF van je en liggen de stats er weer uit >:) :o :+

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Op vrijdag 07 juni 2002 01:33 schreef JdeTuitE het volgende:
En we kunnen nu wel wat hulp gebruiken in deze moeilijke tijden!
Wij kunnen wel wat hulp gebruiken !!!
Of ben je soms vergeten dat we niet eens op 1 staan bij de dagelijkse flush.
That is if there are stats

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

Topicstarter
die knakkers van The space hebben een of andere vage superpc en op die manier miljoenen kraken :)
ik wacht tot rc5 is afgelopen en kijk dan verder. :)
iig zouden er in principe wat meer mensen mischien een koetje kunnen gaan draaien voor rc5 (zeker als ze het in het verleden ook hebben gedaan) :)
gecoordineerd kraken is in het verleden ook onze kracht geweest.

ik kan me nog goed herinneren dan Anandtech ooit een megaflush deed en dat wij die op dezelfde dag nog gecountered hebben met een dubbel zo grote flush >:)

dat is de ware kracht van ons DPC`ers :)

• KoW
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op vrijdag 07 juni 2002 04:03 schreef Hagar het volgende:
Wij kunnen wel wat hulp gebruiken !!!
Of ben je soms vergeten dat we niet eens op 1 staan bij de dagelijkse flush.
Ten eerste vind ik dit niet direct de plaats om te gaan assimeleren voor een ander project, maar wat jij roept is ook niet direct waar. Bij ECCp zijn we gister niet de eerste plek verloren in de dagstats, maar de eerste plek in de overallstats. Dus wie kan er hulp gebruiken :?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Op vrijdag 07 juni 2002 08:00 schreef locutus of borg het volgende:

ik kan me nog goed herinneren dan Anandtech ooit een megaflush deed en dat wij die op dezelfde dag nog gecountered hebben met een dubbel zo grote flush >:)

dat is de ware kracht van ons DPC`ers :)
Jaaah... dat waren nog eens tijden toen het nog ergens over ging.

Nu is het geen vraag meer wie er nr1 wordt maar wie de winnende key pakt

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 02:53 schreef Sequence het volgende:

[..]

ow god, dan komt er straks weer een MF van je en liggen de stats er weer uit >:) :o :+
Statistisch gezien is die kans erg aanwezig ja :X
Pagina: 1