Ik kreeg gister dit mailtje:
Weet iemand wat ik met deze b*llshit moet?
Ik heb mijn site al een paar jaar via namezero, en altijd braaf betaald met mastercard(is niet verlopen).
Ik had hem net vorige maand weer ge-upgrade, en het geld was al van m'n rekening afgehaald, en nu krijg ik dus dit.
Alle gegevens die ik heb ingevuld zijn hetzelfde gebleven, dus de gegevens die de voorgaande jaren klopten, kloppen nu ineens niet meer volgens namezero.
Ik was behoorlijk piss't, en wou eigenlijk gister al mijn (ex)domeinnaam bij een ander registreren, maar namezero heeft er dus een lock op.
En ik ga echt niet mijn gegevens en mastercard nummer naar één of ander faxnummer faxen.
Iemand info/tips?
Hello,
It has come to our attention that you have placed an order to purchase or upgrade a domain service with Namezero.com. However, upon review of the information provided in that order, the contact information did not appear valid. This is a serious security issue, and because of this, your order has been suspended. The credit card charge has already been refunded and will be recharged once we have received proof that you are the listed registrant.
If you still wish to have this domain, please fax the following to 1-604-608-5515, attention "Namezero.com CC Inquiry Dept":
Domain:
Password:
Complete mailing address:
Phone #:
Legible copy of your Picture ID:
Credit card number:
Credit card expiry date:
Credit card owner first name:
Credit card owner last name:
Credit card owner full mailing address (if different from the registration contact information):
Credit card owner phone #:
Legible copy of the front of the credit card:
If, after review, the information is verified, and the charge is successful, the domain will be reinstated to you. Please note that without this information, we cannot start the reinstatement process for this domain.
Thank you,
CC Inquiry
Namezero.com
Weet iemand wat ik met deze b*llshit moet?
Ik heb mijn site al een paar jaar via namezero, en altijd braaf betaald met mastercard(is niet verlopen).
Ik had hem net vorige maand weer ge-upgrade, en het geld was al van m'n rekening afgehaald, en nu krijg ik dus dit.
Alle gegevens die ik heb ingevuld zijn hetzelfde gebleven, dus de gegevens die de voorgaande jaren klopten, kloppen nu ineens niet meer volgens namezero.
Ik was behoorlijk piss't, en wou eigenlijk gister al mijn (ex)domeinnaam bij een ander registreren, maar namezero heeft er dus een lock op.
En ik ga echt niet mijn gegevens en mastercard nummer naar één of ander faxnummer faxen.
Iemand info/tips?
Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"