Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Hoe verder de letters, hoe nieuwer(en dus beter over te clocken). Een AROIA zal dus beter te OC'en zijn dan een AGKGA 
Met de Tbred zal het ook wel zo zijn.
Met de Tbred zal het ook wel zo zijn.
Ik heb het halve internet al afgezocht om pagina's waarin men een inventarisatie maakt van de stepping codes, maar tot dus ver niets kunnen vinden. Vandaar dit topic ook...
SH007, ik neem aan dat je met "hoe verder de letters" bedoelt, hoe verder in het alfabet of zo? Dus R ipv G etc.?
SH007, ik neem aan dat je met "hoe verder de letters" bedoelt, hoe verder in het alfabet of zo? Dus R ipv G etc.?
Mr. Pink - "Hey, fuck all that, I'm making a point here. You're gonna make me lose my train of thought."
Tot nu toe zie ik het ongeveer zo:
AGKGA = oudste
AGNGA
AGOGA
AGOIA
AROIA = nieuwste
Als iemand dit lijstje kan verbeteren, graag
AGKGA = oudste
AGNGA
AGOGA
AGOIA
AROIA = nieuwste
Als iemand dit lijstje kan verbeteren, graag
yep, maar hoeveel en welke steppings er nu zijn, en wat op dit moment de nieuwste is weet ik ook niet.Op donderdag 06 juni 2002 09:17 schreef Died het volgende:
Ik heb het halve internet al afgezocht om pagina's waarin men een inventarisatie maakt van de stepping codes, maar tot dus ver niets kunnen vinden. Vandaar dit topic ook...
Ik heb een xp1800 AGOIA dus die moet ik best wel goed kunnen overclocken?:"}
Maarja geen garantie maar het klinkt goed.
Maarja geen garantie maar het klinkt goed.
Verwijderd
AGOIA Y of K van week 13....zijn ALTIJD goed....
week 13 is een meester maand qua cpu's van AMD...
Dit kun je op ieder diehard OC forum navragen...
week 13 is een meester maand qua cpu's van AMD...
Dit kun je op ieder diehard OC forum navragen...
Volgens mij is een aroia y gemiddeld toch echt slechter als een agoia y. En dit geldt niet voor de 9 versies dan.
Misschien dat ik het mis heb, maar heb vaak zat gezien dat een aroia y niet ver ging en een lager gelokte agoia y toch al verder kwam.
Misschien dat ik het mis heb, maar heb vaak zat gezien dat een aroia y niet ver ging en een lager gelokte agoia y toch al verder kwam.
en ik zit hier met een oude athlon-b (100mhz) met AFFA core
en dat ding wil niet hoog ...
toch maar een XP kopen dan?!
toch maar een XP kopen dan?!
Maar wat voor type heb ik nou hij is in elk geval wel lekker cool met 41 graden
Pagina: 1