Waar heb jij je website gehost en ben je er tevreden mee? Post hier je mening over je hostingprovider. Post er ook ff de URL en prijzen bij enzo. Reclame maken voor je eigen hostingbedrijf mag uiteraard niet. 
Ik zal zelf maar ff beginnen:
Kep 2 domeins. Eentje daarvan heb ik bij Yourname.nl gehost en kep veel problemen met die gasten. Ik krijg statastieken van hun en daar stond dat ik in de maand mei 96MB dataverkeer had. Daarna kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik 1.5GB gebruikt had en dus over het limiet heen was. Ze zeiden dat het technisch niet mogenlijk was de stats 100% te laten kloppen. Maarja, 96MB en 1.5GB vond ik toch wel een beetje groot verschil.
En bij m'n andere domein + hosting kloppen die stats wel (iig wel zeker voor 95%) dus wat lullen ze nou. Ze zijn overigens niet echt duur en wel lekker snel enzo. Dus voor de rest zijn ze wel oke. Oja, het kantoortje is daar volgens mij een zooitje. Een vriend heeft daar ook een domein gehost en nogsteeds (3 maanden later) geen rekening gehad, zelfde geld voor mij. 
M'n 2e domein heb ik bij Xventus.com gehost en daar ben ik wel tevreden. Helpdesk op MSN
en ze zijn lekker snel. Hier kloppen de stats iig wel
. Ze zijn wel een beetje duur maar daar krijg je ook wel wat voor terug.
Ik zal zelf maar ff beginnen:
Kep 2 domeins. Eentje daarvan heb ik bij Yourname.nl gehost en kep veel problemen met die gasten. Ik krijg statastieken van hun en daar stond dat ik in de maand mei 96MB dataverkeer had. Daarna kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik 1.5GB gebruikt had en dus over het limiet heen was. Ze zeiden dat het technisch niet mogenlijk was de stats 100% te laten kloppen. Maarja, 96MB en 1.5GB vond ik toch wel een beetje groot verschil.
M'n 2e domein heb ik bij Xventus.com gehost en daar ben ik wel tevreden. Helpdesk op MSN