Het grote webhostingprovider topic

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Waar heb jij je website gehost en ben je er tevreden mee? Post hier je mening over je hostingprovider. Post er ook ff de URL en prijzen bij enzo. Reclame maken voor je eigen hostingbedrijf mag uiteraard niet. ;)

Ik zal zelf maar ff beginnen:

Kep 2 domeins. Eentje daarvan heb ik bij Yourname.nl gehost en kep veel problemen met die gasten. Ik krijg statastieken van hun en daar stond dat ik in de maand mei 96MB dataverkeer had. Daarna kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik 1.5GB gebruikt had en dus over het limiet heen was. Ze zeiden dat het technisch niet mogenlijk was de stats 100% te laten kloppen. Maarja, 96MB en 1.5GB vond ik toch wel een beetje groot verschil. }:O En bij m'n andere domein + hosting kloppen die stats wel (iig wel zeker voor 95%) dus wat lullen ze nou. Ze zijn overigens niet echt duur en wel lekker snel enzo. Dus voor de rest zijn ze wel oke. Oja, het kantoortje is daar volgens mij een zooitje. Een vriend heeft daar ook een domein gehost en nogsteeds (3 maanden later) geen rekening gehad, zelfde geld voor mij. :D

M'n 2e domein heb ik bij Xventus.com gehost en daar ben ik wel tevreden. Helpdesk op MSN 8-) en ze zijn lekker snel. Hier kloppen de stats iig wel :Y). Ze zijn wel een beetje duur maar daar krijg je ook wel wat voor terug. :)

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Topic: Het grote webhostingprovider topic

Replys aub!! (8>

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
De conclusie van dit topic gaat waarschijnlijk worden dat al die cheap-ass providertjes niet zo goed zijn, en dat je voor kwaliteit moet betalen :)

Het enige wat ik kan zeggen is dat m'n site (zie huisje) wordt gesponsord door een webhosting bedrijf uit de VS, en dat ik erg tevreden mee ben :) Ondanks dat ze amerikaans zijn, hebben ze een tech die Nederlands spreekt, wat soms wel makkelijk is ;)

Verwijderd

Zo groot vind ik dit topic helemaal niet hoor!

Verwijderd

ik heb idd wel eens grotere topics gezien :P :P :P

Verwijderd

Beetje nutteloos topic, dit soort topics lopen toch altijd op spam uit.

Het is gewoon een feit dat goedkoop altijd duurkoop is bij webhosting, en mensen die voor een cheapass webhost gaan, gaan dit toch nooit zullen realiseren.

Bedrijf 1 die je noemt is zo'n cheapass bedrijfje, bedrijf 2 die je noemt is niet eens lid van de SIDN. Anyway, als hun service goed is is dat mooi. Bedrijven die via msn service verlenen heb ik meestal niet zo'n hoge dunk van, dit zijn nl meestal de kleinere, zeer kleine bedrijfjes. Ik kan me nl niet voorstellen dat een bedrijf met 100 of 200 klanten via msn helpdesk gaat doen, das nogal onprofessioneel... anyway, klein hoeft niet altijd slecht te zijn. Alleen continuiteit is iets wat je bij zo'n bedrijf niet kunt garanderen, als je ziet hoeveel studenten en pubers tegenwoordig een bedrijfje beginnen en na een jaar of 2 jaar er mee stoppen dan word je niet lekker. Zeker neit als je daar toevallig bijzit. Daarbij zijn dit meestal bedrijven met 1 werkzaam persoon dus als die op vakantie is kun je fluiten naar de service. Of als ie op school zit of in examens zit en de server gaat down... dat soort stuff. Daarom is het imho belangrijk bij het kiezen dat je let op:

- hebben ze eigen server
- werken er meer dan 1 persoon
- Bestaan ze al langere tijd
- Waar staat hun eigen server (in nederland bij een snelle coloboer mag ik hopen)
- Hoe zijn backups ed geregeld.
- werken er meer dan 1 mensen fulltime
- spammen ze niet :r
- zijn ze lid van de SIDN (absolute must imho voor een nederlandse webhoster)
- etc

goed, topic lijkt me nu groot genoeg... slotje. dit topic loopt toch alleen maar op spam uit...

Verwijderd

goed, topic lijkt me nu groot genoeg... slotje. dit topic loopt toch alleen maar op spam uit...
Goh beetje "grootsheidswaanzin" ofzo, ga jij ff bepale welke topics er open mogen blijven en niet...
triest...

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Grappig dat, als er een topic geopend wordt over hostingsproviders, er altijd iemand (dezelfde?)is die SPAM! roept.
Waarom moet dit nu op spam uitlopen als er hier ALLEEN relpy's door gebruikers van deze hostingproviders wordt geplaatst?

Voelt een beetje aan alsof er iemand jaloers is.
Bij mijn weten gaat dit meer op een opsomtopic lijken maar spam?

Wat doe je dan als iemand het gaat hebben over welk fotosoep programma gebruik jij?
Is dat dan:
A: spam voor de desbetreffende fabrikant.
B: opsomtopic

just my 2(us) cents

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11-08 16:51
Dit gaat uitdraaien op spam en daarom sluit ik 'm.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.