Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Daar heb ik me al een keertje op suf geklikt. Zal nog wel eens een latere ronde doen.
* Sundead heeft zich altijd al eens afgevraagd hoe men RSI kan krijgen van toetsenborden enzo...
Dus ik ga het eens proberen.
Ben benieuwd of ik Microsoft ook aan klagen wegens het niet ergonomisch genoeg zijn van hun Natural pro toetsenbordje.
[edit
Deze
mag om mij nog wel een stukje naar beneden, ik ga er maar 1x doorheen door die draad, anders blijf ik bezig..
Ik vind de niet onderbouwde bevestiging van het hebben van RSI niet zozeer +3 waard.
[/edit]
goed, doorgespit en wel, wat een gezanik in dat draadje zeg, bah
en op de 2e pagina veelal reacties waarvan de inhoud alleen maar bestond uit reeds eerder vermelde feiten.
grrr..... ik ga naar me anti RSI/Stress therapeute (lees: vriendin) toe
Dus ik ga het eens proberen.
Ben benieuwd of ik Microsoft ook aan klagen wegens het niet ergonomisch genoeg zijn van hun Natural pro toetsenbordje.
[edit
Deze
mag om mij nog wel een stukje naar beneden, ik ga er maar 1x doorheen door die draad, anders blijf ik bezig..
Ik vind de niet onderbouwde bevestiging van het hebben van RSI niet zozeer +3 waard.
[/edit]
goed, doorgespit en wel, wat een gezanik in dat draadje zeg, bah
en op de 2e pagina veelal reacties waarvan de inhoud alleen maar bestond uit reeds eerder vermelde feiten.
grrr..... ik ga naar me anti RSI/Stress therapeute (lees: vriendin) toe
Als het rsi draadje je nog niet aan rsi geholpen heeft dan kunnen de 200+ reacties in Photoshop 7 en 6.1 upgrade herbergen 'klikspaan' (Updated) je vast wel verder helpen 
lama
been there
* botoo
btw: ik ben het Photoshop draadje "plat" doorgelopen, en je schrikt van de napraterij en loos gebral.
't Is maar goed dat het niet op papier getypt is...
als in: zonde van de inkt . . .
lama
been there
* botoo
btw: ik ben het Photoshop draadje "plat" doorgelopen, en je schrikt van de napraterij en loos gebral.
't Is maar goed dat het niet op papier getypt is...
als in: zonde van de inkt . . .
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀