Toon posts:

bios update + tekst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Fixed that Tools\Event Viewer\System\ACPI error when system enters S1 status under WinXP

wat houdt deze regel in , deze staat bij mijn bios update, gaat dit over mijn probleem die k heb dat windows constant mijn hp printer steeds opnieuw willen installeren.

Verwijderd

Nee, dit gaat over een error die verschijnt als de PC in de S1 "sleep"-mode probeert te schakelen. Dit zal dan wel niet gebeuren, en men krijgt eenerror op het scherm.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Ik zie niets over een HP Printer staan, jij wel? Dit gaat over ACPI Sleep Statussen; de Sleep Status 1 (Stop Grant) in dit geval.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ook dat is duidelijk , jammer

Ik heb dan nog steeds een vet probleem met een orgineel windows xp oem versie - als ik alles heb geinstaleerd dan vraagt hij de eerste keer om mijn hp printer, die instaleer ik netjes met de windows xp bijgeleverde driver, daarna vraagt hij constantom die driver, dit zelfde geintje doe hij ook met mijn videokaart ati radeon vivo 64 Mb (moest ik xp drivers voor downloaden) niet de videokaart zelf maar de ati rage theater chip en de wdm capture .... . Voor de rest werk Xp perfect behalve die problemen, en daar vraagt hij bij elke opstart om, word er gek van !! iemand een oplossing