OPLICHTERS!!!

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
Okay..ben behoorlijk pissed-off!!!

koop ik een anus v6800 Deluxe--->Kapot, het geheugen was f*cked up!
terug naar da winkel-->Nieuwe gekregen
-->fucked up! zelfde verhaal
GRRRRRRRR...-->weer terug...uit pure ellende besluit ik om maar een neue processor te kopen[wilde ik toch al] omdat ik anders 3weken kende wachten-->
WEER KAPOT!!!!!
NU BEN IK TOCH EEN PARTY PISSED OFF!!!!

en waar heeft dit alles plaatsgevonden...
DE REGENBOOG in sittard [limburg]..heeft nog iemand zo'n goede ervaringen met deze winkel?????

Verwijderd

staat je voltage wel goed ofzo? asus is meestal toch wel betrouwbaar ...en 2 videokaart en 1 proc verrot? ben je zelf statisch ofzo?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 00:19 schreef Azrael het volgende:
staat je voltage wel goed ofzo? asus is meestal toch wel betrouwbaar ...en 2 videokaart en 1 proc verrot? ben je zelf statisch ofzo?[/quote]Haha misschien werkt ie in een kerncentrale...

• B@MB@M
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 13:32

B@MB@M

Het leven is geen krentenbol!

misschien moet je er ook geen 12000 V opzetten
zie TOPIC van Voodoo !!!
hehe !!!!!!!

het komt er op neer dat 1 op de 6 mensen er 5 om zich heen hebben.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

ze hebben hem dus gewoon 3 keer de zelfde kaart gegeven duh! tjonge jonge wat zijn die gasten doorzichtig

openkat.nl al gezien?

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-07 22:25
Hehehe.. ben al een tijdje niet meer in die winkel geweest, maar vroeger(toen ze nog op de oude lokatie zaten) ben ik een keer de winkel uit gegooid omdat ik alleen maar kwam rond kijken en nix kopen ( was toen 14 ofzo schat ik) sinds dien nooit meer iets daar gekocht... eikels ..
maar ik moet zeggen dat ik juist de laatste tijd weer een aantal positieve reacties heb gehad, ze zouden een volledig nieuwe crew hebben.
Maargoed, ik bestel toch al mijn hardware online.

• DBA907
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
heb je misschien een mobo met ali-chipset??

Pagina: 1