trekt het beeld van jou monitor ook krom ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
rechts onder en boven trok mijn beeld krom!!!!!!!
Dus de kap er af en meten maar die bak.
nu gebeurde er niks mee.
Het is dus een hitte probleem ik heb er een kleine 60mm fan in gezet en het probleem is opgelost.

ik hoop dat dit voor meer mensen nuttig kan zijn.
het was trouwens een LG cb770cd

:P :P :P

alweer een probleem opgelost
ps eerder is al eens de lijntrafo door gefikt meschien dat dit ook wel iets met de hitte te maaken had.

Verwijderd

Lijkt me heel stug dat een standaard monitor zonder verbouwingen zijn warmte niet goed kwijt kan. Tenzij je m ergens neerzet waardat de warmte niet weg kan (vlak onder een boekenplank ofzo).

Weet je zeker dat er geen andere factoren veranderd zijn? Zoals speakers die nu een stukkie verderop staan of misschien lag je mobieltje er wel net naast.

• apollovenlo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2025
nee ik weet zeker dat het aan de warmte ligt want als ik de fan uit zet dan komt de kromming terug (geleidelijk)

enne hij staat gewoon op mij bureau in kan op zich genoeg warmte kwijt de kap van de monitor word zonder fan ook loei heet !!!!!!!!!!!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Op donderdag 06 juni 2002 02:58 schreef apollovenlo het volgende:
nee ik weet zeker dat het aan de warmte ligt want als ik de fan uit zet dan komt de kromming terug (geleidelijk)

enne hij staat gewoon op mij bureau in kan op zich genoeg warmte kwijt de kap van de monitor word zonder fan ook loei heet !!!!!!!!!!!
mischien kan je er een paar extra fans opzetten in het geval dat...

Verwijderd

Ok, bedankt.

Dit topic is gesloten.