Toon posts:

koeling probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD XP 1900+ (niet opgeklokt) maar hij heeft toch een probleem met zijn koeling.
Er zit een spire copperspacer koeling op m`n cpu(4700 rpm) en nog een 8x8 fan in m'n case(2700 rpm) + de fan in m'n voeding.
iemand enig idee hoe ik m'n pc op een goedkope manier fatsoenlijk gekoeld krijg hij wordt nu ongestressed al 59 graden en als ik een ook maar een beetje ga stressen hangt ie zich op) daarom heb ik nu de zijkant eraf liggen en een enorme ventilator erop gerichtt zodat ik m'n pc toch een beetje gekoeld krijg.
je begrijpt natuurlijk wel dat dit maar een tijdelijke oplossing is.

enige suggesties

s.v.p ik ga er geen waterkoeling op zetten is me een beetje te link en te duur

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

Fuelke

Forza Ferrari

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik een AMD XP 1800+ heb in combinatie met een Vulcano 7 van Thermal Take. Verder geen extra fans in de case (behalve die van de voeding natuurlijk). M'n CPU wordt niet warmer dan 42°C.

Dus misschien is dat wel een idee voor je. Hoewel een slechte plaatsing van de koeler er (eventueel) ook voor iets zou kunnen tssnzitten. Maar m'n mede-tweakers zullen dat wel kunnen bevestigen of ontkennen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

heb je wel koelprut gebruikt? en zo ja, niet je hele cpu onder zitten?

Verwijderd

Ik heb een dragon orb met 7000 toeren.

Mijn pc wordt nu 40 graden alleen je heb wel een beetje kabaal in je kast!

Verwijderd

Topicstarter
k'heb koelprut gebruikt en allen op m`n core

vraagje aan esmer wat koste die dragon orb van jou

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:13
Je hebt zo wie zo een nieuwe cpu koeler nodig, bijv. Volcano 7+ van Thermaltake.

Zorg voor een intake en outtake fans in je kast, dit betekent dat in de voorkant van de kast bijvoorbeeld twee fans hebt die lucht in je kast zuigen. En aan de achterkant van je pc bijv. twee fans hebt die de (warme) lucht weer wegblazen.