Toon posts:

ADSL modem alternatief qua aankoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aansluitkosten adsl 34 euro vind ik oke,

maar die usb modem of zo'n ethernet modem zijn wel heel erg duur, ze gaan we 3 of 4 keer over de kop , dat is niet normaal, wie weet een alternatief qua aankoop van zo'n adsl modem.

Iemand een tip over een een computerwinkel is die deze modems verkoopt, en/of wie weet waar ik een interne adsl modem kan kopen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je bent zelf altijd duurder uit met het kopen van een modem als je hem los koopt.

Want een kpn/bbned kunnen die in grote aantallen kopen en krijgen daarbij ook nog korting.

Daar komt nog eens bij kijken dat je ook nog een goede moet vinden omdat niet alle modems op mxtsream werken en weer niet alle op bbned, omdat dat verschillende systemen zijn.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Op donderdag 06 juni 2002 00:06 schreef slain het volgende:
Iemand een tip over een een computerwinkel is die deze modems verkoopt, en/of wie weet waar ik een interne adsl modem kan kopen.
SMC heeft interne ADSL-modems.....denk dat je die bij InMAC of Alternate wel zou moeten kunnen bestellen.....Moet je effies daarheen bellen,die weten dat wel

iRacing Profiel

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:49
E-Tech heeft ook interne ADSL modems....
http://www.lapwing.nl/producten/adsl_pciadsl_e.htm

Maar om nou zoiets zelf te willen???

Nuh... Koop gewoon eentje erbij, bij je pakket, of koop er eentje 2e hands (rond de 100 EUR voor de ethernet versie)

Koop gewoon een externet, ethernet. Nooit gezeik met usb problemen, antieke OS-sen die toevallig geen usb kennen, en je kan m altijd tweaken naar een router, of er een echte router aanhangen als je wilt gaan lannen