Wat vraag ik voor het bouwen van 3 sites?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HE, de vraag uit de titel hier een beetje genuanceerd:

ik schrijf nu een plan voor het herindelen, herontwerpen en implementeren van 3 universiteitsdomeinen. Bij elkaar een pagina of 50. Ik moet 3 nieuwe ontwerpen maken, zakelijk, geen grote animatie of grafische trucks, doch wel een mooi ontwerp. Totale tijd ongeveer 130 uur. Ik heb niet MEGaveel ervaring met webontwerp. Hier staat een kort portfolio www.odessa.nl/pf . Ik wordt freelance ingehuurd en beschouw mezelf als ok, maar niet als proffesional. Wat kan ik ongeveer vragen voor 130 uur, als niet-proffesional?
btw. ik ben 22 jaar.

Doe eens een gooi. Ik ben benieuwd. Als dit topic ergens anders had gemoeten, bij voorbaat excuses.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

damn, een vriend van mij stond nog ingelogd. Bovenstaande post is van Rubenski ipv Anandus

Verwijderd

ergens tussen de 1300€ en 1500€ (ik doe maar een gokje)

Verwijderd

1400 euro.

Verwijderd

130 * 20 = 2600 € lijkt me zeker niet te veel voor zoiets.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nou, het ligt eraan hoe je die sites maakt:

1) je bouwt 1 template en het is copy paste
2) je bouwt 1 template en dmv. php ofzo genereer je de rest automatisch
3) door de variabele content moet je elke pagina met de hand opbouwen

Daar zit toch wel eventjes verschil in...

(ga niet kijken wat ik voor prijzen hanteer, zielige bodemprijzen, I know, dus neem aan mij geen vergelijking!)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ligt er maar net aan hoe profi jij je werk doet.
Als ik het zo inschat aan je post dan denk ik aan ongeveer 20 euro per uur als inzet.
De klant gaat het namelijk altijd goedkoper willen dan jouw eerste voorzet ;)

Who is John Galt?

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 00:08 schreef Dark Blue het volgende:
1) je bouwt 1 template en het is copy paste
2) je bouwt 1 template en dmv. php ofzo genereer je de rest automatisch
3) door de variabele content moet je elke pagina met de hand opbouwen
Jah, dan heeft et toch nog alleen maar te maken met hoeveel tijd je erin steekt :?

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 08:16

TheDjasp

het wordt toch niks

Ja, ik denk dat Dark BLue zit te denken aan een stapje ervoor, maar jij hebt je uren al bepaalt. Hoe je het dan doet is natuurlijk aan jou en als het je in 80 uur lukt, ben je natuurlijk spekkoper.

Zelf hanteer ik een uurtarief voor bijklusjes van tussen de 35 en 60 EUR p.u. Ligt er ook aan in hoeverre de belastingdienst mee wil snoepen. (ik = wel pro). Leeftijd vind ik er trouwens niet toe doen, je bent goed of niet.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:11

Pelle

🚴‍♂️

Uit [topic=396086/1/25]:
Hoeveel moet ik hiervoor vragen?
Hierover zijn ook al meerdere topics geweest. Bij de diverse job-sites op het internet kun je hier meer informatie over vinden. Bedenk ook voor jezelf dat je een vooraf een prijsafspraak maakt, als je dat achteraf nog moet bepalen kun je alleen maar problemen daarmee krijgen.
Bedenk hoeveel uren er in (gaan) zitten, doe dat keer een bedrag dat je per uur over wilt houden, keer 2 omdat je altijd te laag inschat, zeker als je weinig ervaring hebt, en dan nog keer anderhalf want de belastingdienst wil ook graag meedelen in jouw grof geld handel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.