[UT] user.ini veranderen voor jumpboots

Pagina: 1
Acties:

• Themis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik zie wel 'ns spelers op UT voorbij komen die terwijl ze jumpboots dragen ook gewoon laag kunnen springen. Na een beetje zoeken ben ik erachter gekomen dat je in de user.ini iets moet veranderen:
Aliases[18]=(Command="Button bRun",Alias=Walking)
Dus dat staat nu in mijn user.ini, maar er is niets veranderd.
Ik begrijp vrij weinig van die user.ini en van de console van UT, kan iemand me helpen?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:01
In de user.ini staat bij een bepaald stukje ook:
Left control = jump
Left alt = strafe

alle knopjes staan daar, met een command erachter, kies gewoon het knopje wat je wil gebruiken en plak daar het command achter wat je zelf al uitgevonden had :)

Verwijderd

Bedoel je met laag springen niet gewoon dodgen?

Ik vind het altijd het leukste in UT om je jumpboots te sparen tot dat je ze nodig hebt. :)

Verwijderd

heel simpel:

gewoon in user.ini de key vinden die je voor een "gewone jump met jumpboots" wil hebben en daar achter plakken :

Button bRun | Jump

bijv: Ctrl=Button bRun | Jump

let wel, je springt nu niet zo hoog als met een gewone jump, net een stukje lager. je zal zien dat je met deze jump ineens net niet meer op een crate of ledge kan komen, waar je met een gewone jump wel op kan springen. :)

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Of gewoon:
Alt=duck | jump
Zo staat ie in mijn user.ini
Dit is dus als je hem aan de Alt knop bindt.

• Tielenaar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10 21:22
Ik gebruik gewoon mijn buk-toets (KP_ins bij mij), bukken en springen is gewoon springen dan... heb je je hele user.ini niet voor nodig.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 06 juni 2002 09:35 schreef Tielenaar het volgende:
Ik gebruik gewoon mijn buk-toets (KP_ins bij mij), bukken en springen is gewoon springen dan... heb je je hele user.ini niet voor nodig.
Woei, dat heb ik nooit geweten. Best handig, aangezien je boots op bijvoorbeeld lava altijd op zijn voor je ze nodig hebt ofzo. Soms druk je toch ff op springen als je wilt ontwijken enzo!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

in console:

set input (key) walking|jump

dat is em dus ook... wist niet dat t ook met duck ging :)

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Kan je in de user.ini ook een toets koppelen aan het dodgen??

Is nu namelijk gewoon 2 keer snel naar voren klikken en dat is behoorlijk vermoeiend :P

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-11 23:46

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Op donderdag 06 juni 2002 12:17 schreef MeTaFa het volgende:

Is nu namelijk gewoon 2 keer snel naar voren klikken en dat is behoorlijk vermoeiend :P
Voor zover ik weet kan dit niet.. je kan wel de dodge snelheid veranderen... dus de tijd tussen de 2 toetsaanslagen.

Maarja.. ik vind dodgen helemaal niet vermoeiend eik. Get used to it :)

Specs | Audioscrobbler

Verwijderd

Ik wordt zo scheid ziek van deze vraag nofi :( |:( :r

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe dat kan niet, wil je ook een bot hebben die automatische voor je mikt, herlaad, de flag pakt, en wegbrengt, je teammaten beschermt, en alle taunts voor je bedient??????????????????

Als je dat wil: Kan je maar beter niet gaan gamen, :+
want het draait bij een game om skill en teamplay. En niet om steeds maar 1 knopje in te drukken. :D

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

luiwammes ;)

dus...

• Themis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02-2021
Bedankt voor de hulp! Heb het even getest op Deck 16, moet wel zeggen dat het erg wennen is. Best lastig om de Body-armor te pakken zonder jump.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 06 juni 2002 13:32 schreef Themis het volgende:
Bedankt voor de hulp! Heb het even getest op Deck 16, moet wel zeggen dat het erg wennen is. Best lastig om de Body-armor te pakken zonder jump.
Hoezo, ik doe dat altijd via die lift, schuin over die lift heenlopen, val je gelijk op de armor. Zo deed ik het altijd als ik boots aan had :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:00 schreef happyman112 het volgende:

[..]

Ik wordt zo scheid ziek van deze vraag nofi :( |:( :r

sorry hoor maar niet iedereen is natuurlijk zo goed als jou >:)

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe dat kan niet, wil je ook een bot hebben die automatische voor je mikt, herlaad, de flag pakt, en wegbrengt, je teammaten beschermt, en alle taunts voor je bedient??????????????????

dat zou nog eens makkelijk zijn :+

Als je dat wil: Kan je maar beter niet gaan gamen, :+
want het draait bij een game om skill en teamplay. En niet om steeds maar 1 knopje in te drukken. :D

toch handig om dat eens te weten :P, nu weet ik eindelijk wat ik de hele tijd fout doe :)
Pagina: 1