Naar aanleiding van een ander topic gisteren nu nogmaals mijn eerste soepsel maar nu klaar, een logo voor een fictieve game. Graag meningen, houd er dus wel rekening mee dat ik een n00b ben met Photoshop en dat het een jpg is.
mja, niet echt veel eenheid ofzo.Op woensdag 05 juni 2002 23:19 schreef -RMW- het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic gisteren nu nogmaals mijn eerste soepsel maar nu klaar, een logo voor een fictieve game. Graag meningen, houd er dus wel rekening mee dat ik een n00b ben met Photoshop en dat het een jpg is.
[afbeelding]
en ik zou er ieg een levels of brightness/contrast filtertje overheen gooien om er wat meer diepte in te krijgen.
Maar voor een eerste keer: keep on trying.
(
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Verwijderd
Soepsel ?
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks. Begin overnieuw en probeer een eenheid in je afbeelding te krijgen.
Ik vind het eerlijk gezegd helemaal niks. Begin overnieuw en probeer een eenheid in je afbeelding te krijgen.
Sorry vind het ook niks.. Doffe kleuren en het heeft geen eenheid..
Eenheid, hoe kan je beste zorgen dat die erin zit dan? De onderstaande tekst weghalen?
* een paar kleuren kiezen die goed combineren of maar één kleur (gradient map erover heen)Op woensdag 05 juni 2002 23:42 schreef -RMW- het volgende:
Eenheid, hoe kan je beste zorgen dat die erin zit dan? De onderstaande tekst weghalen?
* vormen terug laten komen
* niet allerlei lettertypes
* intuïtie (oftewel ervaring
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Speciaal een topic voor jouw:
[topic=462519/1/25]
verder kan ik weinig aan het bovenstaande commentaar toevoegen.
[topic=462519/1/25]
verder kan ik weinig aan het bovenstaande commentaar toevoegen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()