Idd, met mijn config (zie sig) speel ik vloeiend op 1024x768 met alles op high. Er is echt wat goed screwie aan z'n systeem dan...Op donderdag 06 juni 2002 21:22 schreef Nephilium het volgende:
[..]
dan doe jei ets verkeerd
want hier draait ie perfect op 1.2 ghz Thunderbird met Radeon 64 mb DDR vivoen 512 mb geheugen.
Dat moet dus The Elder Scrolls III: Morrowind zijn, en ik moet zeggen, dat ziet er verschrikkelijkOp donderdag 06 juni 2002 21:25 schreef floooo het volgende:
Morrowind III The Elder Scrolls
Verdorie...echt jammer dat er geen demo van te vinden is =(
Ben echt erg benieuwd hoe het spel er nu echt uit ziet.
Ben echt erg benieuwd hoe het spel er nu echt uit ziet.
Even OFFTOPIC, maar dit vind ik altijd nog zo nep in spellen.. de overgang van het water naar het land.. dan is het water bij wijze van spreke zo mooi.. en dan komt het op het land en dan loopt 't gewoon vlak naast elkaar.. geen kleine golfjes ofzo die op het land stromen.. Hier mag men nog wel wat meer tijd in stoppen om dit in nieuwere spellen er wat beter uit te laten zien..Op donderdag 06 juni 2002 21:35 schreef White Dust het volgende:
[..]
Dat moet dus The Elder Scrolls III: Morrowind zijn, en ik moet zeggen, dat ziet er verschrikkelijkmooi uit
het water zelf ziet er erg realistiesch uit (de oever is dan wel een stuk slechter, maar daar kijk je wel over heen
) en wat ik ook heel leuk vind is de zon verblinding, het is echt als of ie je verblind... en de omgeveingen zien er ook erg mooi uit...
Dat wou ik maar net ff kwijt..
Ik heb dit ook mensen, hoe kan dit? Zie specs, ik begrijp er niets van, mn pc is toch wel aan de hoge kant van wat ie aankan, ik hoop dat iemand mij kan helpen.Op donderdag 06 juni 2002 01:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Give me a break ik heb vandaag dat spel gekocht, ik heb p4 1,6 met gf3 en een gig geheugen, zelfs op 1024 768 normal details loopt het nog voor geen meter, ik denk dat ik morgen dit spel terug ga brengen.
edit:
Het is al verholpen, ik had alles op 32 bit gezet, maar wat bleek er moet texture compressie zijn DXT5 nou loopt ie zeer lekker
Het is al verholpen, ik had alles op 32 bit gezet, maar wat bleek er moet texture compressie zijn DXT5 nou loopt ie zeer lekker
Ik denk (en hoop
) dat UT2003 zeer mooi wordt, en dat het erg lang het mooiste spel blijft...
Op dit moment weet ik niet, SOF2 en GTA3 heb ik nog niet. MOHAA is ook wel nice
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Counter-Strike is ook erg mooi hoor
Ok grafisch dan niet
Gameplay gaat nog altijd boven graphics bij mij
Ok grafisch dan niet
Verwijderd
Medal of honor: Allied Assault......waar ben jij geweest???en wat heb jij gerookt???of gegeten???Op vrijdag 07 juni 2002 08:50 schreef Nyles het volgende:
What the hell is Mohaa
betreft: Morrowind
en over het water .. jah het ziet er mooi uit .. maar tis zo standaard in elk spel die gebruik maakt van de pixelshader..
Kijk maar eens naar moeras-water, dat is nog steeds met een texture voorzien ...
Kan daarvoor dan niet ook die pixelshader gebruikt worden, of voorziet die alleen maar in een transparante blauwachtige laag?
<correct me if i'm wrong>
Dat met die oevers komt nog wel. Zal wel ingebakken worden in directx ...(als je met je pupke door het water loopt dan zie je het water wel van je af deinen, 3rd person view)Op donderdag 06 juni 2002 22:22 schreef blakez het volgende:
[..]
Even OFFTOPIC, maar dit vind ik altijd nog zo nep in spellen.. de overgang van het water naar het land.. dan is het water bij wijze van spreke zo mooi.. en dan komt het op het land en dan loopt 't gewoon vlak naast elkaar.. geen kleine golfjes ofzo die op het land stromen.. Hier mag men nog wel wat meer tijd in stoppen om dit in nieuwere spellen er wat beter uit te laten zien..
en over het water .. jah het ziet er mooi uit .. maar tis zo standaard in elk spel die gebruik maakt van de pixelshader..
Kijk maar eens naar moeras-water, dat is nog steeds met een texture voorzien ...
Kan daarvoor dan niet ook die pixelshader gebruikt worden, of voorziet die alleen maar in een transparante blauwachtige laag?
<correct me if i'm wrong>
UT2003 absoluut.Op donderdag 06 juni 2002 23:22 schreef QuestGamer het volgende:
Ik denk (en hoop) dat UT2003 zeer mooi wordt, en dat het erg lang het mooiste spel blijft...
Ik las in de PU engine nog wel 5 jaar meekan, en nog veel mooier kan, maar dat doen ze niet omdat de huidige pc'tjes dat nog niet aankunnen.
Screenshots zijn om nat van te worden
Tja, ik vind de meeste spellen die heel mooi worden genoemd ook nog wel tegenvallen. Ze doen me vaak gewoon aan kartonnen dozen denken die wat hoekig gevouwen zijn en een texture is op geplakt..Op donderdag 06 juni 2002 22:22 schreef blakez het volgende:
[..]
Even OFFTOPIC, maar dit vind ik altijd nog zo nep in spellen.. de overgang van het water naar het land.. dan is het water bij wijze van spreke zo mooi.. en dan komt het op het land en dan loopt 't gewoon vlak naast elkaar.. geen kleine golfjes ofzo die op het land stromen.. Hier mag men nog wel wat meer tijd in stoppen om dit in nieuwere spellen er wat beter uit te laten zien..
Maarja, komt wel een keer goed.
🌞🍃
Het WW2 spel dat oa voor de graphics & AI awards en nominaties gekregenOp vrijdag 07 juni 2002 08:50 schreef Nyles het volgende:
What the hell is Mohaa
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Je kan een hoop positieve dingen zeggen over GTA3 maar dat de graphics goed zijn nou net niet. Draai hem zelf in een 1280x960x32 resolutie met alles op Max. maar ik word er niet echt warm van. Van het spel zelf wel trouwens.
Verwijderd
Oooh MEdal of Honor....jah diez al oud man... kon de afkorting ff niet plaatsen? Gerookt?jammer genoeg kannik nu nix roken...zou wel fijn zijn geweest..., maarja nog een paar uurtjes werken en we gaan weer slekker stomenOp vrijdag 07 juni 2002 09:05 schreef FLiP.m0 het volgende:
[..]
Medal of honor: Allied Assault......waar ben jij geweest???en wat heb jij gerookt???of gegeten???
Verwijderd
Eventjes tussendoor, wat is Morrowind nou ongeveer voor een soort game? een game alla Lands Of Lore, Myst ? Er zijn een aantal topics over geweest maar deze zijn zo giga-groot 
En zoja, wat is de moeilijkheidsfactor? Zijn de puzzels nog een beetje common sense, of zo ontzettend ingewikkeld dat je maar moeizaam door de game heenkomt
En zoja, wat is de moeilijkheidsfactor? Zijn de puzzels nog een beetje common sense, of zo ontzettend ingewikkeld dat je maar moeizaam door de game heenkomt
Ik dacht dat jedi outcast een verouderde unreal engine was ofzo... Het spel ziet er niet mooi uit vind ik. Het enige mooie vind ik de immens grote maps.Op donderdag 06 juni 2002 02:48 schreef GambitRS het volgende:
Mooiste spel grafisch gezien? Jedi Outcast denk ik toch wel. Vooral die lightsaber![]()
SoF2 heb ik nu ook gespeeld, en is van dezelfde kwaliteit (wat wil je, zelfde engine, zelfde makersmaar dus zonder lightsaber
)
Hehe nou ik vind Quake III en wolfenstein toch wel erg mooi
Ik vind FFX wel mooi, maar dat is weer op de PS2 
Op de PC vind ik UT wel mooi (nieuwere spelen heb ik nog niet)
Op de PC vind ik UT wel mooi (nieuwere spelen heb ik nog niet)
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Sohey heb nu op www.geforce.com een paar Ongehoord spellen gevonden die voor de Geforce4Ti zij bedoelt Bedoel niet te dicht bij het beeldscherm komen. als je staks gaat kwijlen dan heb ik je gewaarchuwt.
Code Cult
Code Cult
Dat plaatje is toch al zo oud, en het is toch ook maar een demo'tje wat nog niet eens te downloaden is?Op vrijdag 07 juni 2002 14:23 schreef Atom-master het volgende:
Sohey heb nu op www.geforce.com een paar Ongehoord spellen gevonden die voor de Geforce4Ti zij bedoelt Bedoel niet te dicht bij het beeldscherm komen. als je staks gaat kwijlen dan heb ik je gewaarchuwt.
Code Cult
[afbeelding]
🌞🍃
Er werdt toch gevraagt naar Mooie spellen ens als ik het goei hebt is dit van Geforce 4 Ti af gehaalt = best nieuw.Op vrijdag 07 juni 2002 14:31 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat plaatje is toch al zo oud, en het is toch ook maar een demo'tje wat nog niet eens te downloaden is?
en ik vin dit toch wel 1 van de mooiste dingen
En laat ik nu net over 1 weekje een Gf4 ti4200 krijgen..:)
Het is idd erg mooi ja... alleen gaat het hier niet om een SPEL maar om een BENCHMARK, de codecreatures benchmark. Loopt hier (GF3Ti200) trouwens redelijk tot zwaar kut.Er werdt toch gevraagt naar Mooie spellen ens als ik het goei hebt is dit van Geforce 4 Ti af gehaalt = best nieuw.
en ik vin dit toch wel 1 van de mooiste dingen
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Even mijn antwoord op de hoofdvraag 
SoF II
The Elder Scrolls III: Morrowind
Return to Castle Wolfenstein
Medal of Honor: Allied Assault
SoF II
The Elder Scrolls III: Morrowind
Return to Castle Wolfenstein
Medal of Honor: Allied Assault
Hier gemiddeld 28 fps op 1024Op vrijdag 07 juni 2002 19:17 schreef Willybubba het volgende:
[..]
Het is idd erg mooi ja... alleen gaat het hier niet om een SPEL maar om een BENCHMARK, de codecreatures benchmark. Loopt hier (GF3Ti200) trouwens redelijk tot zwaar kut.
Hmmm..net ff demo gedownt van SOF2..viel me behoorlijk tegen.
Wel lekkere actie maar grafisch weinig verassend.
Of de demo moet wat grafisch minder zijn als de full version.
Ghost Recon Desert Siege is donders kewl. En GTA3 ook weh, qua graphics.
heb je het nu over de MP of SP demo?Op vrijdag 07 juni 2002 22:36 schreef melly het volgende:
Hmmm..net ff demo gedownt van SOF2..viel me behoorlijk tegen.
de SP demo is toch zo'n stuk mooier IMO
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
medal of honor frontline is ook superdeluxevetmooi (qua graphics) gameplay vast ook wel
TMAXTINT
Tsja..SOF SP is wel mooier als de MP maar het doet me toch niet echt veel.
MOH kan mij toch echt velen malen meer bekoren
MOH kan mij toch echt velen malen meer bekoren
Verwijderd
Nee, totaal verschillende spellen.. Alleen de begin missie op het strand komt een beetje overeen.Op zaterdag 08 juni 2002 00:15 schreef melly het volgende:
[..]
Wat is het verschil met MOHAA?
Of is MOH frontline het zelfde?
Wat ik zo lees,klopt het dan dat Frontline alleen voor de PS2 is?
En MOHAA voor de pc?
En MOHAA voor de pc?
WarCraft III, als het goed is over 18 nachtjes slapen in de winkel.
klopt. nog wel althans. misschien dat ie ooit op de pc komt maar echt DAMN!!!!!!! graphics zijn nog mooier dan allied assault!Op zaterdag 08 juni 2002 00:32 schreef melly het volgende:
Wat ik zo lees,klopt het dan dat Frontline alleen voor de PS2 is?
En MOHAA voor de pc?
TMAXTINT
Mijn stem gaat op moment toch uit naar Final Fantasy 10. Soms weet ik echt niet of ik nou naar een prerendered FMV'tje zit te kijken of iets wat de in-game engine gebruikt. Dat overdrijf ik nu dus echt niet. Vandaag keek ik naar een cutscene, ik dacht in eerste instantie dat 't een realtime filmpje was, maar dat bleek dus FMV te zijn. En dat ligt ook niet aan de slechte kwaliteit van de FMV's ofzo, integendeel zelfs, Square zijn echt heer en meester op het gebied van CGI.
Zo jammer alleen van die afschuwelijk slechte PAL conversie
je ziet het verschil wel tussen in-game en FMV's.Mijn stem gaat op moment toch uit naar Final Fantasy 10. Soms weet ik echt niet of ik nou naar een prerendered FMV'tje zit te kijken of iets wat de in-game engine gebruikt. Dat overdrijf ik nu dus echt niet. Vandaag keek ik naar een cutscene, ik dacht in eerste instantie dat 't een realtime filmpje was, maar dat bleek dus FMV te zijn. En dat ligt ook niet aan de slechte kwaliteit van de FMV's ofzo, integendeel zelfs, Square zijn echt heer en meester op het gebied van CGI.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Sorry hoor, maar SOF2 ziet er niet uit. Alles vierkant, lelijke textures, nog steeds geen echte detail textures zoals unreal engine games, niks bijzondersOp woensdag 05 juni 2002 23:14 schreef ds het volgende:
PC neem ik aan?
Ik denk dat SOF2 wel een nominatie kan krijgen.
Sja en grafisch is op dit moment denk ik toch wel Morrowind de topper. Ik denk dat de soon to be released demo van UT2003 daar nog een schepje bovenop gaat doen !
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
Als je dat niet ziet dan heb je toch wel erg slechte FMV'sOp zaterdag 08 juni 2002 10:56 schreef schnumi het volgende:
[..]
je ziet het verschil wel tussen in-game en FMV's.
Nu bij Resident Evil op de GameCube is dat effect er wel , heb em in het Japans gespeeld en het verschil in grafische kwaliteit tussen ingame en FMV is echt miniem (en dan bedoel ik niet dat de FMV's zuigen
Verwijderd
GTA3,SoF2 vindt ik persoonlijk tegenvallers..overhyped....
GTA3 is waarschijnlijk veeeeeeeel beter op ps2, maar heb ik helaas niet
mooie PC games: Max Payne,Morrowind,MOHAA,RTCW
console games: Halo,Odd,PGR(ook al vinden sommigen van niet)
op de GC: Pikmin? Luigis Mansion? SW - Rogue Squadron?
heb enkel een xbox, maar daarom vindt ik GC niet slechter/beter
ps2: mooie graphics maken het spel niet
GTA3 is waarschijnlijk veeeeeeeel beter op ps2, maar heb ik helaas niet
mooie PC games: Max Payne,Morrowind,MOHAA,RTCW
console games: Halo,Odd,PGR(ook al vinden sommigen van niet)
op de GC: Pikmin? Luigis Mansion? SW - Rogue Squadron?
heb enkel een xbox, maar daarom vindt ik GC niet slechter/beter
ps2: mooie graphics maken het spel niet
-
[ Voor 100% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 13:18 ]
Verwijderd
Mooiste spel nu, dat is denk ik Morrowind. Maar UT 2003 gaat Morrowind's aarsje heersen. Want die graphics zijn echt om van te kwijlen 
Ik vind games zoals CS, MOHAA, GTA3 niet zo erg mooi, allemaal nog zo hoekig, het enige mooie van GTA 3 zijn de auto's naar mijn mening.
En dat filmpje van UT2003(waar die duitsers gaan multiplayeren en er nix van bakken) die roeleert. De omgeving is ook erg mooi, niet zo saai, veel variatie en vooral NIET hoekig. Denk dat na UT2003 de games heel anders worden, want nu werken de meeste games met vierkantjes met daarop plaatjes geplakt, wat er soms dus echt niet uiziet.
Ik vind games zoals CS, MOHAA, GTA3 niet zo erg mooi, allemaal nog zo hoekig, het enige mooie van GTA 3 zijn de auto's naar mijn mening.
En dat filmpje van UT2003(waar die duitsers gaan multiplayeren en er nix van bakken) die roeleert. De omgeving is ook erg mooi, niet zo saai, veel variatie en vooral NIET hoekig. Denk dat na UT2003 de games heel anders worden, want nu werken de meeste games met vierkantjes met daarop plaatjes geplakt, wat er soms dus echt niet uiziet.
Verwijderd
het gaat om de games die reeds beschikbaar zijn, natuurlijk zal Quake IV NOG mooier zijn dan DoomIII,UT2k3,...
trouwens, als je kijkt naar de specs, dan is Morrowind toch echt wel een topper, voor UT2K3,DoomIII,... moet je al een next-gen videokaart hebben om het beetje deftig te kunnen spelen
trouwens, als je kijkt naar de specs, dan is Morrowind toch echt wel een topper, voor UT2K3,DoomIII,... moet je al een next-gen videokaart hebben om het beetje deftig te kunnen spelen
Kan het alleen maar eens zijn met hetgene al is gezegd, op dit moment het mooist in willekeurige volgorde:
UT met s3tc (ja nog steeds)
SOF2
NWO
MOHAA(vooral het level in de onderzeeër heeft extra veel detail!)
MaxPayne
Q3Team Arena
Jedi Knight Outcast
Kreed (techdemo)
UT2003 zal deze kroon overnemen, ik vind hem gedetaileerder dan NWO maar ze zijn beiden machtig mooi.
UT met s3tc (ja nog steeds)
SOF2
NWO
MOHAA(vooral het level in de onderzeeër heeft extra veel detail!)
MaxPayne
Q3Team Arena
Jedi Knight Outcast
Kreed (techdemo)
UT2003 zal deze kroon overnemen, ik vind hem gedetaileerder dan NWO maar ze zijn beiden machtig mooi.
Niet op voorraad.
Is GTA3 op de PS2 mooier of toch op de PC?
Ik keek ff op de achterkant van het doosje en daar zag het er wel erg strak uit..mooier als dan ik hem op de PS2 gezien heb
Ik keek ff op de achterkant van het doosje en daar zag het er wel erg strak uit..mooier als dan ik hem op de PS2 gezien heb
Ik persoonlijk vind Commandos2 een lust voor het oog. Qua speltype een buitenbeentje met datgene wat hier voornamelijk genoemd wordt, en speltype heeft natuurlijk invloed op grafische aspecten. Vanwege de het speltype kan in Commandos2 meer aandacht worden gegeven aan grafische details.