[WG + PW] allebei op slot, maar nix in search

Pagina: 1
Acties:
  • 11 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
[topic=516042]
[topic=516048]

In allebei wordt ik verwezen naar de search... :(

dus ik nog een keer goed zoeken...
HELEMAAL NIX! :(
Ja, alleen dat ik de search moet gebruiken... |:(

Ik zou het erg op prijs stellen dat jullie me dan OF een goede link geven, OF het antwoord op 1 of andere manier geven... :Y)

Alvast bedankt

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

SM -> LA

in de eerste wordt je niet naar de search verwezen, maar naar de P&W Quickstart Guide.
De reden daartoe is omdat javascript topics niet in P&W thuis horen (wat duidelijk in de quickstart guide staat aangegeven, in vet gedrukte letters)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OK, ik ben dus absoluut JS-noob :o, maar volgens mij wordt het letterlijk door Cheatah gezegd:
Vervang top door opener, en het werkt ongeveer wel.
Dan wordt het dus:
code:
1
2
3
4
5
6
7
<script>
function do(url){
  opener.location.href=url
  window.close()
}
</script>
<a href="javascript:do(htm.html)">KLIK</a>

Toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Laatst online: 05-10 13:46

WOmBaT

Nyaaa!!!

[topic=469896/1/50] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 12:33

Pelle

🚴‍♂️

Die je in P&W had geplaatst ging dicht omdat die daar niet hoort, en D2k inschatte dat we 'm in W&G ook niet wilden hebben.

En jawel, inderdaad: in W&G is dit ook een topic dat minimaal 3 keer in de maand voorbij komt..
[search=popup sluiten]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben ook een javascript noob.
[search=javascript link openen main]
levert o.a. op:
[topic=432028/1/100]
Misschien niet helemaal wat je zoekt..

Het kant en klare antwoord gaan we hier overigens niet geven. LA is alleen voor discussie waarom een topic dicht gaat.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 12:33

Pelle

🚴‍♂️

En ook nog:
[search=popup refresh]
[search=location.href]
http://www.irt.org
http://www.webmonkey.com
Enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:04

decramy

root@birdie:~#

Topicstarter
het is me eindelijk gelukt...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<script language="JavaScript"> 
    function remote(url){
    opener.location.href = url;
    window.close();
    }
</script>

<a href="javascript:remote('pagina.htm')">klikker de klik</a>

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Laatst online: 11:17

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 06 juni 2002 01:36 schreef decramy het volgende:
het is me eindelijk gelukt...
dat is leuk voor je, maar hier dient dat niet van belang te zijn.

je had het antwoord ook (waarschijnlijk sneller) kunnen vinden door wat extra aandacht aan de tip van cheatah te besteden en niet direct te gaan klagen.

ook moet je je wel bedenken dat, dat jíj misschien niet direct iets in de search vind, dat dat niet betekent dat er niks is, bewust omgaan met je keywords, praktisch denken en moeite doen, hadden je al eerder kunnen helpen.

uiteindelijk is het leuk dat je alsnog geholpen bent, maar eigenlijk zouden ook juist de mensen die hier behulpzaam gaan zitten zijn, ook enige reserve moeten hebben om niet een discussie op een technische oplossing te laten toespitsen terwijl de vraagstelling hier zou moeten zijn "was dat slotje terecht?"

gezien het gemak waarmee je met cheatah's tip de oplossing vind, denk ik dat het slotje best terecht mag heten.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 02:34 schreef RM-rf het volgende:
ook moet je je wel bedenken dat, dat jíj misschien niet direct iets in de search vind, dat dat niet betekent dat er niks is, bewust omgaan met je keywords, praktisch denken en moeite doen, hadden je al eerder kunnen helpen.
Mee eens, de search weet meer dan je denkt ;)
uiteindelijk is het leuk dat je alsnog geholpen bent, maar eigenlijk zouden ook juist de mensen die hier behulpzaam gaan zitten zijn, ook enige reserve moeten hebben om niet een discussie op een technische oplossing te laten toespitsen terwijl de vraagstelling hier zou moeten zijn "was dat slotje terecht?"

gezien het gemak waarmee je met cheatah's tip de oplossing vind, denk ik dat het slotje best terecht mag heten.
Inderdaad, daar is LA eigenlijk niet voor. Ik denk dat o.a. ook door het geven van hints m.b.t. relevante keywords voor de search, ook bewezen is dat dit slotje terecht was.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt duidelijk de policy's niet gelezen en ook het topic hier in LA over gesloten topics niet, daarin staan duidelijke hints en tips over wat wel en niet op het forum kan en mag en waar je het vervolgens wel kan zoeken/vragen (vast het stukje "onderwerp en inhoud vergeten bij het zoeken, staat wel in de "gesltoten topic FAQ" hierzo)..

enniewee afgehandeld, ik hoop dat je inziet waarom het op slot zit (policy's staan er niet voor niets)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.