Goeden avond..
Je leest de topic titel en denkt.
Nah! dit had ook in het troubleshout topic gekunt.
Echter niet dit omdat dit met 2 zaken te maken heeft.
1. me beeldscherm
2. me spel..
Oke even wat informatie:
Spel: GTA3
brightness: OP zijn hoogst
Contrast en brightness van mijn beeldscherm: Staat allebij op hoogst.
Instellingen van computer: heb ik op hoogst gezet.
Uit het troubleshoot topic heb ik de patch gedownload voor ATI gebruikers.
videokaart: Ati rage 128
Vraag:
mijn vraag is, is het mogelijk om met een programma (niet de drivers dus want die heb ik al) mijn beelscherm lichter te zetten ik heb namelijk al alles geprobeert maar niets hielp.
het blijft donker terwijl als ik het op mijn moeders vriend zijn PC speel (wel met een Gforce 4) dat ik dan een mooi licht beeld heb.
NU weet ik dat ati en gforce niet te vergelijken zijn maar nu heb ik me laten vertellen dat de lamp van mijn beeldscherm ook op kan zijn. nu wil ik graag weten komt het door mijn videokaart of door mijn beeldscherm dat ik een donker beeld krijg het merk van mijn beelscherm is "Gateway" meer weet ik ook niet van het beeldscherm jammer genoeg .
ik heb geprobeert om de hertz omhoog te doen lukt ook helaas niet.. dus is mijn beelscherm naar de pieeeep of moet ik gewoon een nieuwe videokaart kopen.
hebben meer mensen dit probleem?.. eigenlijk?..
Ik hoop dat iemand een oplossing weet of de kern van het probleem weet want ik snap er niets meer van
thx (alweer)
Je leest de topic titel en denkt.
Nah! dit had ook in het troubleshout topic gekunt.
Echter niet dit omdat dit met 2 zaken te maken heeft.
1. me beeldscherm
2. me spel..
Oke even wat informatie:
Spel: GTA3
brightness: OP zijn hoogst
Contrast en brightness van mijn beeldscherm: Staat allebij op hoogst.
Instellingen van computer: heb ik op hoogst gezet.
Uit het troubleshoot topic heb ik de patch gedownload voor ATI gebruikers.
videokaart: Ati rage 128
Vraag:
mijn vraag is, is het mogelijk om met een programma (niet de drivers dus want die heb ik al) mijn beelscherm lichter te zetten ik heb namelijk al alles geprobeert maar niets hielp.
het blijft donker terwijl als ik het op mijn moeders vriend zijn PC speel (wel met een Gforce 4) dat ik dan een mooi licht beeld heb.
NU weet ik dat ati en gforce niet te vergelijken zijn maar nu heb ik me laten vertellen dat de lamp van mijn beeldscherm ook op kan zijn. nu wil ik graag weten komt het door mijn videokaart of door mijn beeldscherm dat ik een donker beeld krijg het merk van mijn beelscherm is "Gateway" meer weet ik ook niet van het beeldscherm jammer genoeg .
ik heb geprobeert om de hertz omhoog te doen lukt ook helaas niet.. dus is mijn beelscherm naar de pieeeep of moet ik gewoon een nieuwe videokaart kopen.
hebben meer mensen dit probleem?.. eigenlijk?..
Ik hoop dat iemand een oplossing weet of de kern van het probleem weet want ik snap er niets meer van
thx (alweer)