das niet echt eerlijk neeh ik zie het nu zelf ook
maar lets hope da die lief is en een actie start
Dat is die wel vaker. Ik (en zelf nog een paar anderen) heb een maand terug nog gemaild naar hem voor die laatste etches en nu nog niks gehoord. En dan gaat meneer vrolijk een nieuw topic openen om ze te verkopen.Op donderdag 06 juni 2002 18:15 schreef Interstice het volgende:
Demonic is foetsie
Zie: [topic=307072/5/100]
Verwijderd
Hmmm, cool
... kan ik nergens alleen een " doorzichtige deksel" kopen? Ziet er wel tof uit!
EDIT1.. Of is ut bij die winkel enkel de cover?????? -_-' en voor welke maat kast is ut dan?
EDIT2.. Als ik het goed begrijp moet ik een
Doorzichtige cover kopen (30 euro)
Neon lichtje (30 euro)
En stikker (13 euro)
73 euro?????
EDIT1.. Of is ut bij die winkel enkel de cover?????? -_-' en voor welke maat kast is ut dan?
Neon lichtje (30 euro)
En stikker (13 euro)
73 euro?????
Sorry, maar ik heb modem verbinding en de internet pc is ook de pc van het bedrijf (mag van m'n ouders geen netwerk leggenOp zaterdag 08 juni 2002 20:11 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Dat is die wel vaker. Ik (en zelf nog een paar anderen) heb een maand terug nog gemaild naar hem voor die laatste etches en nu nog niks gehoord. En dan gaat meneer vrolijk een nieuw topic openen om ze te verkopen.
Zie: [topic=307072/5/100]
Over die mailtjes van eerder: het spijt me heel erg dat ik niet geantwoord heb, maar ik had het nogal druk met school en op een keer is ook m'n mailbox geleegd door hotmail

Dit is voor 95% echter wel mijn fout geweest, nogmaals mijn excuses daarvoor.
En betreft die theorieën dat ik mensen voor zou trekken... dat is echt niet zo, ik ben gewoon bij het eerste mailtje begonnen en iedereen wiens bestelling nog aanwezig was teruggemaild en bij het ontbreken van een aantal etches uit de bestelling gemaild met de vraag of ze de andere nog wilden hebben. Ik heb het dus in mijn ogen eerlijk opgelost...
Kan goedkoper...Op zaterdag 08 juni 2002 21:35 schreef Webmasterok het volgende:
Hmmm, cool... kan ik nergens alleen een " doorzichtige deksel" kopen? Ziet er wel tof uit!
Neon lichtje (30 euro)
En stikker (13 euro)
73 euro?????
Bij een evt. nieuwe inkoop actie van mij is de sticker +- 6 euro, als je een stuk plexiglas bij de bouwmarkt haalt ben je +- 20 euro kwijt, en bij een gewone electronicazaak is een CCFL-lampje 15 euro. Totaal dus 41 euro
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
maar denk je nog dat je een nieuwe inkoopactie houdt voor die stickers ??
Jammergenoeg ging het zo. Ik vondt 2 dingen vervelend. Ten eerste dat ik totaal niks hoorde, weet dus nu gelukkig hoe het zit. En toen ik dit topic ontdekte (ik kom soms heel vaak, soms lang niet op tweakers) zag ik tot mijn schrik opeens dat je weer vrolijk verder ging en dat ook nog eens alles intussen al verkocht was en ik dus, ondanks dat ik heel vroeg was, er naast had gegrepen.Op zaterdag 08 juni 2002 21:55 schreef Demoniac het volgende:
Sorry, maar ik heb modem verbinding en de internet pc is ook de pc van het bedrijf (mag van m'n ouders geen netwerk leggen) dus ik kan niet altijd zomaar online...
Over die mailtjes van eerder: het spijt me heel erg dat ik niet geantwoord heb, maar ik had het nogal druk met school en op een keer is ook m'n mailbox geleegd door hotmail
Dit is voor 95% echter wel mijn fout geweest, nogmaals mijn excuses daarvoor.
En betreft die theorieën dat ik mensen voor zou trekken... dat is echt niet zo, ik ben gewoon bij het eerste mailtje begonnen en iedereen wiens bestelling nog aanwezig was teruggemaild en bij het ontbreken van een aantal etches uit de bestelling gemaild met de vraag of ze de andere nog wilden hebben. Ik heb het dus in mijn ogen eerlijk opgelost...
Maargoed, dit soort dingen komen nou eenmaal voor, en jij probeerd ook zo goed mogelijk je medemens te helpen door inkoopacties te beginnen. Dus van mijn kant: excuus aanvaard en ik wens je veel succes bij de afhandeling van de inkoopactie en eventuele vervolgen.
Verwijderd
shit ik heb geen window in mijn case 
jawel ik heb windows XP kan ik daar ook een sticker op plakken,
jawel ik heb windows XP kan ik daar ook een sticker op plakken,
ik heb nog meer stickers gevonden alleen zijn deze nog duurder 17.50 
http://www.xxlcases.nl/

ik vind ze een beetje prijzig
http://www.xxlcases.nl/

ik vind ze een beetje prijzig
Verwijderd
AhaOp zaterdag 08 juni 2002 21:55 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Kan goedkoper...
Bij een evt. nieuwe inkoop actie van mij is de sticker +- 6 euro, als je een stuk plexiglas bij de bouwmarkt haalt ben je +- 20 euro kwijt, en bij een gewone electronicazaak is een CCFL-lampje 15 euro. Totaal dus 41 euro
Cover kan goedkoop. Ik was voor een stuk 55x35 (hele zijkant bigtower) 15 euro kwijtOp zaterdag 08 juni 2002 21:35 schreef Webmasterok het volgende:
Neon lichtje (30 euro)
En stikker (13 euro)
73 euro?????
Neon lichtje kan voor 13.50 euro bij stuut en bruin
stikker is idd wel duur
Jow demoniac heb het geld electronisch overgeschreven. wanneer vallen ze in de bus.
Ow kutje, moet dat raam nog maken
Ow kutje, moet dat raam nog maken
Proud member of Tacopsclan [CLS]
hmmz word niet echt veel meer gepost terwijl er nog zoveel vragen zijn
Demoniac heeft er een handje van af en toe gewoon te verdwijnen
ik wil een etch
[This space is for rent]
Ik wil ook graag een etch 
Maar dan met de volgende actie, want deze doet het toch niet meer

Maar dan met de volgende actie, want deze doet het toch niet meer

The devil is in the details.
Verwijderd
Hmm, stom. Meteen gemaild, toen pas de draad gelezen
Ik ben zeker in voor een nieuwe inkoopactie, en dan wel voor min 1 Henk
Die is echt cute

Die is echt cute
Sorry had gisteren geen tijd, mijn vriendin was er en die gaat voor allesOp maandag 10 juni 2002 17:40 schreef Interstice het volgende:
Demoniac heeft er een handje van af en toe gewoon te verdwijnen
Heb jouw geld trouwens ontvangen en ook dat van Mr_Hiney, dus die worden morgen op de bus gegooid
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Jippie !!!!!!!!!1Op maandag 10 juni 2002 21:31 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Sorry had gisteren geen tijd, mijn vriendin was er en die gaat voor alles
Heb jouw geld trouwens ontvangen en ook dat van Mr_Hiney, dus die worden morgen op de bus gegooid
Demonoiac ga je nou nog een inkopacite organiseren of niet ??
Ik denk het wel, durf het alleen niet zeker te zeggen...Op dinsdag 11 juni 2002 12:33 schreef Razer het volgende:
Demonoiac ga je nou nog een inkopacite organiseren of niet ??
* * * Alsjeblieft lees dit ff * * *
Geen mailtjes meer sturen omdat je iets wil bestellen, alles is op!
Graag ook geen loze reacties op mijn mailtjes als ik er niet om vraag, mijn mailbox puilt helemaal uit!
Dit klinkt misschien aggressief, maar ik krijg zoveel mail dat ik het overzicht met moeite kan houden... daarom.
Geen mailtjes meer sturen omdat je iets wil bestellen, alles is op!
Graag ook geen loze reacties op mijn mailtjes als ik er niet om vraag, mijn mailbox puilt helemaal uit!
Dit klinkt misschien aggressief, maar ik krijg zoveel mail dat ik het overzicht met moeite kan houden... daarom.
Update
De etches van Mr_Hiney en Interstice zijn gisteren verstuurd.
Heb vandaag het geld van Bytes4u en TheScout binnen gekregen, dus die etches worden vanmiddag verstuurd.
De etches van Mr_Hiney en Interstice zijn gisteren verstuurd.
Heb vandaag het geld van Bytes4u en TheScout binnen gekregen, dus die etches worden vanmiddag verstuurd.
Ontvangen Tnx
Verwijderd
Eigenlijk zou ik het ook nog wel een paar willen......
maarja beetje late reactie :P:P
u GoT mail.
maarja beetje late reactie :P:P
u GoT mail.