Haperende muis door KVM-switch

Pagina: 1
Acties:

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Topicstarter
Wij hebben een adderview kvm switch en sinds kort komt er het wel eens voor dat de muis gaat haperen onder windows XP en linux.

Deze switch heeft op dit moment geen externe voeding(nooit gehad btw) en deed het altijd perfect. Maar de laatste tijd komt het voor dat de muis onder windows gaat haperen.
Aan deze switch hangen 3 systemen (kunner er 4 aan) en 1 staat altijd aan (linux server) 1 vaak (de p4 van me pa) en 1 soms (een xtra pc - p2-400).

Als alleen de linux bak (een p100) aanstaat en de p4 dan wilt ie wel eens haperen maar als de p2 aan wordt gezet is het gelijk over.
Kan het zijn dat het apparaatje een soort accu/batterij heeft die leeg loopt? lijkt mij stug omdat de p100 24/7 aan staat.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• nhimf

nhimf

Topicstarter
Klein schopje ;)

Ik geloof dat ik hier alleen maar vage en onbekende problemen hep;)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Het is zeker een (goedkope) analoge switch... Ik heb al van meerder mensen gehoord dat die gewoon ongelofelijk snel slijten en slecht contct gaan maken. Een (dure) digitale heeft hier geen last van.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• nhimf

nhimf

Topicstarter
nou zo goedkoop was ie niet (400 gulden toen)
en hij hep niet zon schakelaar om te switchen maar een drukknopje en je kan ook met je toetsenbord switchen (lijk mij digitaal) ;)