2 problemen:
- Ik heb een MS-6309 moederbord van MSI, en ik heb een Leadtek Geforce 4 MX 440 gekocht. Maar bij het spel counterstrike, wat ik heel vaak speel. crasht ie gelijk nadat de console omhoog is gegaan dan krijg je echo geluid oneindig tot ik op reset druk. weet iemand een oplossing?
- Als ik de TNT2 M64 erin doe dan zou hij normaal moeten draaien onder cs met 60 fps op OpenGL... maar hij geeft nu bij cs 1.4 aan dat die mode niet supported is bij deze videokaart, hij zou het wel moeten doen. Hier een oplossing voor?
dit zijn me systeem specs:
System Info Version: 2.0
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: Intel Pentium® III @ 1000MHz
Graphics Card: NVIDIA GeForce4 MX 440
Total Physical Memory: 512MB
Free Physical Memory: 353.88MB
Motherboard Manufacturer: Micro-Star Inc.
Motherboard Model: MS-6309
- Ik heb een MS-6309 moederbord van MSI, en ik heb een Leadtek Geforce 4 MX 440 gekocht. Maar bij het spel counterstrike, wat ik heel vaak speel. crasht ie gelijk nadat de console omhoog is gegaan dan krijg je echo geluid oneindig tot ik op reset druk. weet iemand een oplossing?
- Als ik de TNT2 M64 erin doe dan zou hij normaal moeten draaien onder cs met 60 fps op OpenGL... maar hij geeft nu bij cs 1.4 aan dat die mode niet supported is bij deze videokaart, hij zou het wel moeten doen. Hier een oplossing voor?
dit zijn me systeem specs:
System Info Version: 2.0
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: Intel Pentium® III @ 1000MHz
Graphics Card: NVIDIA GeForce4 MX 440
Total Physical Memory: 512MB
Free Physical Memory: 353.88MB
Motherboard Manufacturer: Micro-Star Inc.
Motherboard Model: MS-6309