Toon posts:

Leadtek Gef4 MX 440 met MSI mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
2 problemen:
- Ik heb een MS-6309 moederbord van MSI, en ik heb een Leadtek Geforce 4 MX 440 gekocht. Maar bij het spel counterstrike, wat ik heel vaak speel. crasht ie gelijk nadat de console omhoog is gegaan dan krijg je echo geluid oneindig tot ik op reset druk. weet iemand een oplossing?

- Als ik de TNT2 M64 erin doe dan zou hij normaal moeten draaien onder cs met 60 fps op OpenGL... maar hij geeft nu bij cs 1.4 aan dat die mode niet supported is bij deze videokaart, hij zou het wel moeten doen. Hier een oplossing voor?

dit zijn me systeem specs:

System Info Version: 2.0
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: Intel Pentium® III @ 1000MHz
Graphics Card: NVIDIA GeForce4 MX 440
Total Physical Memory: 512MB
Free Physical Memory: 353.88MB
Motherboard Manufacturer: Micro-Star Inc.
Motherboard Model: MS-6309

Verwijderd

Als je ff zoekt, dan kun je veel vinden over probs. met mobo en die mx.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Ging je met je TNT2 60fps en je hebt niet nooit een fps fix geinstalleert? Zit nmlijk foutje in winXP en win2k waardoor je maar 60fps kan in gamez, ff een proggie installen en je kan gewoon zo goed als dat je kaart aankant ;)

zoek maar eens op google.com ofzo op nvreffix

en over je probleem: tjek idd een topic en probeer je bios te updaten

Verwijderd

Topicstarter
uhmm ik weet de oplossing al:

die is er niet :)

het ligt aan het MSI-moederbord, die ondersteund de videokaart niet...

Ik moet een ander moederbord kopen, maar het is de computer van me vader dus ik moet een nieuwe computer kopen voor mezelf excl videokaart.. en dat was ik toch al van plan duzzz... probleem opgelost

Verwijderd

Ik heb hetzelfde met een leadtek mx440 en een msi pro2 mobo, kaartje net gekocht en mobo wil alleen maar pieppen, komt niet eens het bios scherm op, helemaal niks! GRAAG nadere info hierover, of moet ik t kaartje maar gaan ruilen?

Verwijderd

Ik was info aan het zoeken over mijn kaart;

Ja ik heb hetzelfde. Het is erg klote. Ik las op tweakers...........(al heel lang geleden) dat Leadtek al een nieuwe versie van de kaart heeft en dat oplost. Ik heb 6 keer gemaild naar de support of ik mijn kaart kon ruilen tegen de nieuwe versie. Hlemaal geen replies. Stomme apen daar zeg

Verwijderd

Oh ja.......en bij mij slaat mijn PC wel aan als ik een aantal maal op de reset button druk en dan piept hij gewoon kort.
Pagina: 1