Toon posts:

Packard Bell van interne videokaart naar geforce 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan dat zomaar?

ik kan van een maat van mij een Geforce 2 kopen maar kep weinig verstand van hardware..

Ik moest iig een PCI slot hebben..

interne videokaart nu:

<< Intel(R) 82810 Graphics Controller >>
< Video Adapter >
Model: Intel(R) 82810 Graphics Controller
Total Memory: 36MB (4MB Video) (32MB AGP)
Texture Memory: 32MB
Supports DIME Texturing: Yes
Video Chipset: Intel(R) 82810
RAMDAC Chipset: Internal
VGA Compatible: No

zou ik hier een geforce naast kunnen zetten en die interne uit kunnen schakelen?

Verwijderd

als het goed is (bij een compraq en dell ken het)

dan kun je de geintregeerde vga uitschakelen, en de PCI(!) versie gewoon installeren

suc6

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

D'r is laatst hier een topic over geweest, search ff en je vindt gedetailleerde instructies hoe en wat, of email Packard Bell, dan krijg je ook een standaard email met dezelfde instructies (vermeld wel je S/N, of het feit dat het een i810 chipset heeft- allicht de befaamde Houston mobo).

En zorg dus voor een PCI kaart, maar dat klinkt in orde.

Oslik blyat! Oslik!

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 20:27
dat kan gewoon ja! Een vriend van me heeft ook een packard bell. Ook met onboard video, en we hebben daar ook een pci vidkaartje in gezet, en al het geheugen is dus 'vrij'... veel suc6 :)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
Op donderdag 06 juni 2002 00:44 schreef dion_b het volgende:
D'r is laatst hier een topic over geweest, search ff en je vindt gedetailleerde instructies hoe en wat, of email Packard Bell, dan krijg je ook een standaard email met dezelfde instructies (vermeld wel je S/N, of het feit dat het een i810 chipset heeft- allicht de befaamde Houston mobo).

En zorg dus voor een PCI kaart, maar dat klinkt in orde.
Packard Bell pc; Geforce erin?

Wat werd jij voor de gek gehouden dion_b. De bora pro 2; gefotosoept door Terw_Dan :+.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 06 juni 2002 08:44 schreef Japie_17 het volgende:

[..]

Packard Bell pc; Geforce erin?

Wat werd jij voor de gek gehouden dion_b. De bora pro 2; gefotosoept door Terw_Dan :+.
Nee, die bedoel ik juist niet- dat is een andere type mobo met een totaal ander manier van onboard uitschakelen.
En ik ging af als een stekker erin, ja :X :+

[topic=512727/1/50]

Deze dus :P

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1