Hoi ik heb een probleem ik heb een vraag maar weet niet waar ik het moet plaatsen heb een vraag mbt mijn beelscherm en een spel
ik hoop dan dat je in je vraag iig wel leestekens zet
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Die mag je wat mij betreft in [forum=12] plaatsen. Maar zou je dan wat leestekens willen gebruiken in je nieuwe topic?
Hier wat voorbeelden:
, . ? ! : + -
Dat leest namelijk een stuk makkelijker. Een keer aan het eind van de zin op enter rammen doet ook wonderen voor de lay-out
En probeer je probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven.
Hier wat voorbeelden:
Dat leest namelijk een stuk makkelijker. Een keer aan het eind van de zin op enter rammen doet ook wonderen voor de lay-out
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
This al laat..Op woensdag 05 juni 2002 22:43 schreef Merely het volgende:
Die mag je wat mij betreft in [forum=12] plaatsen. Maar zou je dan wat leestekens willen gebruiken in je nieuwe topic?
Hier wat voorbeelden:
Tja en het spekt de db weer wat aanOp woensdag 05 juni 2002 22:43 schreef Merely het volgende:
Hier wat voorbeelden:
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Editen kan altijd nog (tot 24 uur na posten van je bericht).Op woensdag 05 juni 2002 22:44 schreef Godzilla het volgende:
[..]
This al laat..
Laat? Laat! Nah valt best mee hoor
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Als je vermoedt dat het voornamelijk gerelateerd is aan je monitor/videokaart dan kun je hem in [forum=8] plaatsen. Als het een software probleem is in het spel (wat het waarschijnlijk wel zal zijn), dan hoort hij in [forum=12] thuis. 
Zo moeilijk is het allemaal niet
Je moet het er alleen steeds keihard in blijven rammenOp woensdag 05 juni 2002 22:46 schreef Nelske het volgende:

Pagina: 1