Toon posts:

[temp] verhoging ouderdomsverschijnselen :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mn tb 1133@1318 nu al een half jaar stabiel lopen maar laatst is de temp omhoog geschoten. vroeger was ie idle gewoon kamer temp en nu is dat 45 graden en dat is meer dan 2 keer zoveel dus. stressed moet ik echt loeiend alle fans aan zetten wat neer komt op geluidsoverlast om m onder de 60 te houden. Dit is iets van de laatste tijd. Hoe snel het is gegaan weet ik niet want het was me nooit opgevallen. Opeens was dat zo dus het kan een proces van een paar dagen zijn. Maar misschien is er wat 'geknapt' ofzo. knappen dus niet letterlijk nemen. Maar mensen suggesties. Kan het zijn vanwege koelpasta ??? hij is er geregeld afgeweest maar altijd met zorg natuurlijk dat die geleidings troep er niet afging. Maar goed toch wie weet is er wat af maar kan dat zon verschil maken. Hier in de buurt verkopen ze geen koelpasta :'( dus voordat ik een belachelijk vermogen ga uitgeven aan verzend kosten wou ik even jullie heilige mening horen :P. DUs brand maar los

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:38 schreef Orion het volgende:

-knip-

DUs brand maar los
Ja, als het zo door gaat wel ja. Je cpu is zo weg dan...

Ff serieus, Is je koelrib niet vuil geworden met stof ofzo? Of is je fan langzamer gaan draaien omdat ie begint te slijten ofzo? Straks staat ie nog stil, en dat wil je met amd niet hebben.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb mn hs goed nagekeken. en zelfs een betere fan gekocht ben van 60 naar 80 mm gegaan meer lucht verplaatsing iets betere koeling maaruh het word nu niet steeds erger hoor. is ook moeilijk te zeggen want ik heb een enermax met een pot meter dus hij staat nooit altijd precies gelijk.

Verwijderd

Als ie verslijt, gaat ie meestal ook rammelen. Dan had je het wel snel genoeg gemerkt. Maar anders weet ik het ook niet, Ik ben nl. niet echt een amd man. :Z