Toon posts:

2 acounts?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje, wij hebben thuis adsl bij xs4all. Nu ben ik dus aangemeld bij GoT. onder een email adres van xs4all. Nou wil mn broer ook graag een acount? Mag hij dan ook via een ander xs4all email adres aanmelden? Oftewel wij hebben dus dan 2 acounts bij jullie onder dezelfde provider en vaak ook onder het zelfde ip aangezien hij ook thuis op GoT zit? Wat moeten we doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik ingescande paspoorten toegemailed krijg dan vind ik het geen probleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:28

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 05 juni 2002 22:32 schreef Nelske het volgende:
Als ik ingescande paspoorten toegemailed krijg dan vind ik het geen probleem >:)
soepen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14

Arno

PF5A

Op woensdag 05 juni 2002 22:32 schreef Nelske het volgende:
lol :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
kijk eens?
clone acount

door mij geopent *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon 10 euro overmaken op rekening 12321 (crew bierpot) dan zul je niemand horen klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14

Arno

PF5A

Op woensdag 05 juni 2002 22:33 schreef RobinVR het volgende:
gewoon 10 euro overmaken op rekening 123 (crew bierpot) dan zul je niemand horen klagen ;)
Waaarom geef je nu MIJN rekeningnummer :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 22:34 schreef Traag het volgende:

[..]

Waaarom geef je nu MIJN rekeningnummer :?
Omdat jij moet betalen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 06:06
het is de HK niet hoor :{

ontopic: het mag gewoon, ze zullen heus niet meteen zeggen:"jij bent een clown :+ "
het is natuurlijk wel zo als jij en je broer hetzelfde ICQ nummer hebben en veel tegen elkaar in posten dat het opvalt.

Ik heb het zelf ook hier

NB. check mijn eerdere post even, daar heb ik een link bijgevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 17:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zich kunnen en zullen we het niet verbieden, het is alleen zo vervelend dat nooit te achterhalen is of het echt de waarheid is.

Zou je (eventueel per mail) de usernames van beide accounts kunnen doorgeven, dat verkleint de kans dat een door carnaval aangeschoten mede-Mod in een waas van onoplettendheid een van beide of zelfs beide accounts bant, in de volle overtuiging dat het hier om een cloon (clown?) gaat. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik en prulleman zitten ook altijd onder hetzelfde IP te posten, en er zijn zoveel mensen die dat doen.

Geen reden om moeilijk over te gaan doen toch? Zolang je je gedraagt gaat er ook niemand achteraan ofzo hoor :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 09:50 schreef JvS het volgende:
Ik en prulleman zitten ook altijd onder hetzelfde IP te posten, en er zijn zoveel mensen die dat doen.
Precies :)

ik heb zoveel kloons dat ik soms hele topics met mijzelf vol lul :P ;)
Pagina: 1