Vigor 2200E Router + Switch + Firewall
die router heb ik maar hoe krijg ik die fire wall uit mijn router ??
die router heb ik maar hoe krijg ik die fire wall uit mijn router ??
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heb je al in de config gekeken? Kwam je hier wat tegen? Staat het misschien in de handleiding? Een kick binnen 24 uur van je topic wordt hier niet echt op prijs gesteld namelijk. Als je besluit te kicken, post dan wat (nieuwe en relevante) informatie.Op woensdag 05 juni 2002 23:15 schreef linux-noob het volgende:
nog iemand een idee ??
Een kick ja, zo noemen we een reactie waardoor dit topic weer bovenaan de topiclijst komt te staan.Op woensdag 05 juni 2002 23:47 schreef linux-noob het volgende:
kick ??
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Op donderdag 06 juni 2002 00:06 schreef linux-noob het volgende:
welk vinkje moet ik weghalen er staan allen de volgende opties :
1. Check to enable the Filter Rule
2. Keep State
3. Source Route
4. Duplicate to LAN
5. Log
oke daar klik ik op en dan ok maar als ik ff later weer kijk staat ut vinkie er gewoon weer begrijp er echt geen reet meer van ?Op donderdag 06 juni 2002 00:10 schreef ThaRups het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het staat er letterlijk...
Check to enable the Filter Rule..
Dat zal hem dan wel zijn toch? Anders kun je het natuurlijk ook even uitproberen, kan nooit moeilijk zijn....
Waarom wil je de firewall uitzetten, dat is helemaal niet verstandigOp donderdag 06 juni 2002 00:13 schreef linux-noob het volgende:
[..]
oke daar klik ik op en dan ok maar als ik ff later weer kijk staat ut vinkie er gewoon weer begrijp er echt geen reet meer van ?
Verwijderd
Hoe bedoel jeOp donderdag 06 juni 2002 10:58 schreef linux-noob het volgende:
maar waarom denkt heel mijn computer dat 195.168.168.230 mijn ip is ?? terwijl die dat niet is !
xpOp donderdag 06 juni 2002 21:18 schreef Kn00p het volgende:
Welk OS draai je ?
Verwijderd
Op woensdag 05 juni 2002 23:57 schreef Redleg het volgende:
Ik denk je toch iets duidelijker moet zijn waar je doel naar uit gaat