Toon posts:

Geluid valt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag een nieuwe mobo met onboard sound.
Elitegroup K7VTA3 V2.0 KT266A (VT8233 Chipset) met als sound --> Avance AC97 Audio.

als ik gewoon muziek aan het luisteren ben valt het geluid na een paar minuten uit!!!!!!

Ik heb gewoon de standaard xp drivers geinstalleerd(draai onder xp)

Kan iemand me helpen |:(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

ga eerst eens andere drivers opzoeken voor die kaart en probeer zelf ook eens wat voordat je je probleem dumpt )(met veel uitroeptekens).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 10:49 schreef JvS het volgende:
ga eerst eens andere drivers opzoeken voor die kaart en probeer zelf ook eens wat voordat je je probleem dumpt )(met veel uitroeptekens).
Waarom zeiken jullie altijd de mensen af die hier hun probleem komen brengen.
Dit is tenslotten een forum, en dat is er voor om mensen te helpen, en als het jullie niet bevalt gooien jullie het topic gelijk dicht. Triest hoor.

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 11:01 schreef wimfortuyn het volgende:

[..]

Waarom zeiken jullie altijd de mensen af die hier hun probleem komen brengen.
Dit is tenslotten een forum, en dat is er voor om mensen te helpen, en als het jullie niet bevalt gooien jullie het topic gelijk dicht. Triest hoor.
Ook jij lokt een reactie uit en zo gaan we steeds verder off topic >:)

do or do not, there is no try

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, het is toch logisch om zelf eerst eens andere drivers te proberen? ALs je er problemen mee hebt, dan kan ik je een ander forum aanraden (om te beginnen [forum=15]) maar doe ook eens een search op het woord niveau en de klachten die er zijn over het hoge 'helpdeskgehalte' alhier..

hier heb je een portie leeswerk waar je misschien wat mee kan: [topic=422598/1/999]

(al ben ik bang dat er in dit geval een portie wrok meespeelt. Wim, doe dit alsjeblieft niet meer in een thread, dankje

<hr>
Topicstarter, probeer eens zelf de meest logische stappen zoals drivers zoeken op de fabrikantenwebsite en even op het forum zoeken naar problemen met AC97 kaartjes. Als je dat gedaan hebt, open dan even een nieuw topic waarin je ook even aangeeft dat je op die plaatsen niets werkends gevonden hebt. Deze draad is idd offtopic.. (waarvoor dank :{).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.