This message was sent on 100% recyclable electrons.
Idd ja. Het is heel mooi om een fangril te kopen en deze vervolgens nog te gebruiken ook.Op woensdag 05 juni 2002 22:23 schreef BasieP het volgende:
http://home.t-online.de/home/rgschwender/gal/index.htm
heeft die gast leuk gedaan niet?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Ik hoop mijn server over een poosje ook zo te hebben.... maar daar gaat echt heel wat uurtjes werk in zitten.
Jullie moeten gewoon ff wachten todat die andere plaatjes laden. Niet te ongeduldig zijn...
Ja, ik vind die slideshow wel leuk, dat 't verspringt na 10 seconden... en zow...Op woensdag 05 juni 2002 22:23 schreef BasieP het volgende:
heeft die gast leuk gedaan niet?
Verwijderd
Die is inderdaad wel erg cool. zo compleet en met orginele dingen heb ik ze nog niet vaak gezien?!
Verwijderd
Ik neem aan dat die gast die dee topic stattre dat bedoelde en niet die fanguard..
of maak er maar twee van:
Zeer knap gedaan
I don't believe we have a society, we have a colony of animals
hellemaal hardwarematig.
Alles uitleesbaar
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
ja da's waar met spuiten heeft ie toch een paar steken laten vallen. maar een detail zoals dat DVD in geel op een zwarte streep is dan weer fantastischOp woensdag 05 juni 2002 22:46 schreef Laagvliegerke het volgende:
Het is inderdaad heel mooi gedaan, vooral die watertank met die groene gloed. Maar de afwerking vind ik toch niet 100%, kijk maar ff naar de close-up van de drives en zo.
strak!
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
Ik weet niet maareuh...
Heb ik geen smaak of ben ik de enigste die zegt wat ie vind??
Ik vind hem lelijk!!!
Niet netjes afgewerkt.. Kleuren combi vind ik ook niet super..
En de kast oogt veel te druk....
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, enige mooie vinnik wel zijn wc systeempje..Op woensdag 05 juni 2002 23:29 schreef Elkan het volgende:
hmm...
Ik weet niet maareuh...
Heb ik geen smaak of ben ik de enigste die zegt wat ie vind??
Ik vind hem lelijk!!!
Niet netjes afgewerkt.. Kleuren combi vind ik ook niet super..
En de kast oogt veel te druk....
Verwijderd

Is die straling niet schadelijk voor je computer...
Check de rest van zijn site ook eens, echt fette filmpjes ed...
Verwijderd
Op woensdag 05 juni 2002 23:38 schreef Oeloe het volgende:
Dat ziet er lekker uit..![]()
[afbeelding]
Is die straling niet schadelijk voor je computer...
edit:
Check de rest van zijn site ook eens, echt fette filmpjes ed...

...en vervolgens durft je vriendin niet meer bij je thuis te komen omdat ze denk dat je daar een of andere vleesverwerker hebt staan......
Ik denk dat dat water oplicht door enkele CCFL's, zou dat niet kunnen? Alhoewel, dan zou het waarschijnlijk niet zo mooi "egaal" oplichten...Op donderdag 06 juni 2002 05:18 schreef nOOb2002 het volgende:
de straling zal wel meevallen, maar wat voor kleurstof zit erin, en is dat niet nadelig voor je waterkoeling? Ik heb laatst ergens gelezen dat iemand zo een accentueerstift in een bak water had gemikt en daar het water mee gekleurd. Weet iemand of dat nadelige gevolgen kan hebben voor je blok of je rad? (nooit echt opgelet met scheikunde)
[..]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
vinnut nix ... vindt ietwat subtielere mods leuker, maarja da's mijn smaak dan weer.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Wel geinig hij heeft dezelfde kast als ik
Verwijderd
Verwijderd
Dat gekleurde water is ook wel
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl