win2k-drivers voor e-tech modem niet te vinden...

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Yo tweakers en twekerinnen,

Ik heb dus een nieuw systeem en in afwachting van de monteur van chello (kan wel ff duren :( ) heb ik een modem van een vriend van mij geleend: de e-tech cyber bullet (hoe verzin je Žt) PCI 56RVP. Het installatie cdŽtje heeft wel een NT 4.0 optie, maar weet absoluut geen raad met win2k ... Ik dus op zoek naar drivers.
Ja hoor, was niet erg moeilijk, de site van e-tech ( www.e-tech.com.tw ) zou de oplossing gaan bieden! Win2k drivers voor dit type. Ik blij! Niet dus... dode link... Ook alle drivers-sites die ik kon vinden gaven hadden niet de moeite genomen de drivers op een eigen server te zetten: je raadt het al, allemaal links naar het zelfde stukje dode cyberspace.... Wie heeft suggesties..? Ik wil weer naar tweakers.net kunnen!!!! (nu zit ik achter een laptop met een 9600 baud-modem=niet prettig forummen!!!!) Help mij!

Verwijderd

Heb je www.winfiles.com of www.driverguide.com al geprobeerd.

Bij driverguide is het password trouwens all en de username drivers :)

Verwijderd

Ik heb een externe e-tech (bullet) E56K modem en heb gewoon de NT4 drivers gebruikt.
Werkt perfect.

Verwijderd

Probeer http://www.e-tech.com.tw/ eens. :)

(ik werk op de helpdesk van PI, vandaar da'k dat wist... NIET LACHEN!!! DAT IS NIET GRAPPIG!!!)

Verwijderd

ik hewb dus de bullet56k PC56RVP.. da's de isa versie,
ik gebruik gewoon de standaard V.90 drivers van windows2k werkt perfect.
eerst wilde windows dat niet, maar dan doe je ff handmatig forcen en dat lukte :)

ik heb ook chello, maar voor faxen en girotel doet íe ut goed .. gaat ook al erg lang mee, heb ik een band mee met dat kaartje.. destijds 140 piek voor betaald.
was de eerste uitbreiding op m'n 200mmx systeempje .. (zwijmel, zwijmel..)

• Obi
Hij werkt! De site die toenstraks steeds niet werkte, deed het nu wel. Bedankt voor de reacties!

PS Wat zien jullie er allemaal klein uit in 1600x1200 ! :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb er inderdaad van gehoord dat die etech modems niet goed doen onder WinMe en Win2k. :( ik heb een externe etech gebruik WinMe en heb nergens last van terwijl het blijkt dat de interne etch wel problemen geeft. dus ETECH DOE WAT AAN DIE DRIVERS, UPDATE ZE!!!!

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:26

• Rudie_V
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06-2025
Ik heb ook een e-tech pc56 rvp..een isa kaartje met w2k...ik heb gewoon de standaard windows 56k flex driver geinstalleerd..geen problemen ..werkt perfect..

Vraagje aan L@P :
Ik heb ook me firmware geflashed naar V90 en de standaard w2k 56k v90 driver geinstalleerd maar als ik dan wil gaan bellen zeg ie Line is busy ..terwijl dat niet zo is !! Hoe heb jij het aan de praat gekregen ? ?

Verwijderd

ik heb geen enkel probleem gehad... werkt gewoon top.

misschien is er wel iemand aan het bellen bij jullie thuis :D

nee maarre, wel de oude drivers helemaal gedelt enzo ? stekkertje in goede gaatje (ik heb nl. line en phone)

Verwijderd

WWW.E-TECH.NU

das nederlands voor E-tech

Daar drivers halen.

niet lukken, dan Jorch bellen bij Lapwing, die stuurt ze wel

Lapwing helpdesk nummer bellen

• Obi
Hartelijk dank dat jullie blijven helpen, jullie zijn ecgt te goed voor deze wereld! Maarreh... Hij werkt al... Zie een aantal postings hierboven...
Pagina: 1