Toon posts:

Ik wil hosten :(

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou geen enkele manier voor mij om spellen te hosten? :( Ik heb 2 pc's 1 daarvan is verbonden rechtstreeks aan het internet (mxstream) En de andere pc (mijn pc/goede pc voor games, de ander is niet echt game waardig :)) die hangt daar dus aan vast met een netwerkkabeltje en daarmee maak ik dus ook gebruik van het internet. Is er niet een of ander programma waarmee je je host gegevens kan doorlinken ofzo? Of andere suggesties?

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:40
Gebruik een portmapper! :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Hier heb je wel iets aan :)

[topic=184484/1/25]
[topic=152460/1/25]
[topic=309398/1/25]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
je kan op die 'niet gamewaardige' pc toch games hosten :? die hebben *meestal* geen goeie videokaart oid nodig...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 22:16 schreef Tampie2000 het volgende:
je kan op die 'niet gamewaardige' pc toch games hosten :? die hebben *meestal* geen goeie videokaart oid nodig...
in veel gevallen wel ja, maar dan hebben die programma's een dedicated server. En laat bijv championship manager die optie nou net niet bevatten. En die op die pc niet erg goed draait in normale modus.

Verwijderd

Topicstarter
kan ik ook portmappen met sygate internet sharing??

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Jah, zover ik weet wel :)

[EDIT]

Check dit: [search=sygate portmappen]

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 22:33 schreef M@NIC het volgende:
Jah, zover ik weet wel :)

[EDIT]

Check dit: [search=sygate portmappen]
ok tnx hier kom ik verder mee maar nog een vraagje over welke port host ik championship manager weet iemand dit?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 27-01 18:57
Gebruik de search maar even, is vast wel een topic over. Check ook even de manual/readme/site van het spel, meestal staat het daar ook wel op namelijk.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.