draadloos toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 15:49
ik zoek een draadloos toetsenbord/desktop die door een botonen muur heen kan (15-20 cm dik)
de totale afstand is ongeveer 1m-2m.
lukt dit of zeggen jullie probeer het eens werkt het niet breng em dan terug?
en de batterijen als die half leeg zijn is het berijk dan korter?

en welke raden jullie mij dan aan

(btw niet te duur :P het is een vaderdag kadootje)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Volgens mij bestaat dat niet. Tenzij het een wireless toetsenbord is, en geen infrarood toetsenbord.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
die dingen van Logitech gaan "overal" doorheen en hoeft niet speciaal voor een ontvanger te staan ofzo.

ik heb het speciaal voor jou getest en als ik buiten sta en ik beuk op het toetsenbord doet ie het en de afstand is dan ongeveer 20 meter en gaat door beton heen :)

edit:

topicstarter, haal die link ff uit je sig. het topic is al op slot ;)

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:28 schreef internetinfo het volgende:
die dingen van Logitech gaan "overal" doorheen en hoeft niet speciaal voor een ontvanger te staan ofzo.

ik heb het speciaal voor jou getest en als ik buiten sta en ik beuk op het toetsenbord doet ie het en de afstand is dan ongeveer 20 meter en gaat door beton heen :)

edit:

topicstarter, haal die link ff uit je sig. het topic is al op slot ;)
Toch wel? Ik dacht dat infrarood elkaar moesten zien... dus ontvanger en zender.

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
Op woensdag 05 juni 2002 22:34 schreef Sabbie het volgende:

[..]

Toch wel? Ik dacht dat infrarood elkaar moesten zien... dus ontvanger en zender.
natuurlijk heb je een verzener (keyboard) en een ontvanger (meestal zo'n klein grijs kastje)
je hebt idd van die dingen waar echt een oog op de ontvanger zit en als die niet recht voor het toetsenbord staat doet ie het niet.
die dingen van Logitech hoeven dat niet, dat is juist het mooie daarvan, kan je lekker in bed computeren :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Infrarood moet elkaar zien idd. Radio-golven niet (gelukkig), is ook zo jammer als je je muis telkens keurig recht voor de ontvanger moet houden :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 09:06 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Infrarood moet elkaar zien idd. Radio-golven niet (gelukkig), is ook zo jammer als je je muis telkens keurig recht voor de ontvanger moet houden :)
Wat je bedoeld is line-of-sight infrared. Er bestaat ook scattered infrared, waarbij de infrarood-stralen via muren, plafond en grond een weg zoeken naar de ontvanger. Door muren gaat natuurlijk niet.

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:26 schreef Sabbie het volgende:
Volgens mij bestaat dat niet. Tenzij het een wireless toetsenbord is, en geen infrarood toetsenbord.
wireless is tog zelfde als draadloos maar dan in een andere taal? :+

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 09:10 schreef steve-a17 het volgende:

[..]

wireless is tog zelfde als draadloos maar dan in een andere taal? :+
Hij zal wel RF (radio frequency) bedoelen
Pagina: 1