Toon posts:

Asus A7V266-e wilt nie meer booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo allemaal, ik heb dus een zo'n asus a7v266-e mobo en het probleem is dat hij het plotseling na het restarten van windows ME het niet meer doet.
Hij heeft nu al meer dan een half jaar z'n werk gedaan maar vanochtend ging het niet meer.
Nadat ik de power-knop indruk zie ik geen lampjes branden op m'n toetsenbord ik hoor geen piepjes en ik heb totaal geen beeld. Als ik naar m'n mobo kijk zie ik wel het groene lampje branden dat aangeeft dat er wel degelijk spanning is.
Heeft iemand een oplossing voor het probleem, of moet ik gewoon weer terug naar de winkel gaan.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Gaat je mobo fan draaien ??

Haal er iig alles uit wat vast zit :)

Behalve je videokaart, geheugen en cpu.

Kijk wat ie dan doet.

Je voeding doet nog wel wat, want je lampje brand, dus np daarmee denk ik.

Als hij helemaal nix meer gaat doen, dan kun je "hem" er het beste even uithalen, los neerleggen ergens, dan videokaart, geheugen erweer in etc en dan kijken wat ie doet.

Verwijderd

Topicstarter
Alle fanns draaien zoals ze horen te draaien.
En dat was ik vergeten te zeggen (sorrrrrry) ik heb alles al eruit gehaald en stuk voor stuk na het booten weer erin gezet en nog doet ie zo vaagjes.

Verwijderd

Als je ook niet in het bios kan komen probeer dan eens in jumpermode op te starten,zorg wel dat je jumpers in de goede stand staan.

Verwijderd

Topicstarter
zo ey ....ik zal jullie eens wat vertellen....ik ben naar de zaak gegaan en daar zeggen ze dat mijn CPU naar de klotuh is.
Ik ben nu de eigenaar van een brakke 1800+ XP...das ff balen joh...
ma goed , we gaan rustig verder