Er heeft iets over op de Asus site gestaan en in diverse (buitenlandse) topics werd er ook al aandacht aan besteed. Nl. het Asus A7V333 mobo icm. diverse merken geheugen. Ze blijken niet allemaal even stabiel te lopen (in een geval zelfs niet met Kingston). Op de Asus site werden diverse merken genoemd die geschikt zouden zijn. Ik kan er alleen niets meer over vinden. Ik ben van plan om Samsung geheugen te gaan kopen. Heeft er iemand ervaring met Samsung icm met het Asus A7V333 moederbord ? Tips over ander (stabiele) combinaties zijn uiteraard ook welkom.
ik draai dit mobo met Kingston 512 mb 333, en ik ben er zeer tevreden mee, zeer stabiel tot nu toe.
Er is op de Asus site iets geschreven over de compatibaliteit van sommige soorten geheugen vandaar de vraag.
Verwijderd
Mijn combinatie bevalt me erg goed, is super snel en loopt zeeeer lekker. 
Ik heb een Abit KX7-333R, met 512MB samsung, en dat loopt echt perfect.
Kan me niet voorstellen dat het problemen gaat geven met de asus, want asus is ook erg goed, en staat er om bekend stabiel te zijn.
Heb zelf de A7C-133R met een athlon 1200 als 2e pc, en die loopt ook met samsung geheugen, en is erg stabiel.
Dus ik denk dat het wel goed gaat.
Kan me niet voorstellen dat het problemen gaat geven met de asus, want asus is ook erg goed, en staat er om bekend stabiel te zijn.
Heb zelf de A7C-133R met een athlon 1200 als 2e pc, en die loopt ook met samsung geheugen, en is erg stabiel.
Bij mij draait mij samsung geheugen 166 Mhz Cas2-2-2-5-1Op woensdag 05 juni 2002 22:12 schreef linus-1 het volgende:
Kan die samsung op CAS-2 ???
ECHT WAAR --> op mijn A7V266 mobo doet hij dat (wel met modem, geluidskaart en netwerk eruit, die trekken dat niet
Samsung PC2700 gekocht bij DigiWorld BV.
De meeste mensen deugen!
Dat klinkt goed.Op woensdag 05 juni 2002 22:17 schreef inquestos het volgende:
Heb een asus a7v333 met 256 mb samsung geheugen pc2700 cas2.0
Draait zeer goed. Heb 'm zelfs op cas 2.0 gezet. Dus die vraag is ook beantwoord
Verwijderd
Welke fsb haal jij max met die combo? Ben ik zeer benieuwd naar.. Die KX7 is echtOp woensdag 05 juni 2002 22:06 schreef AMD_Certified het volgende:
Mijn combinatie bevalt me erg goed, is super snel en loopt zeeeer lekker.
Verwijderd
Ik heb nu een fsb van 145, met standaard voltage.
Maar ik heb ook nog niet verder geprobeert.
En i.d.d. het bord is echt super, niks geen probs alles loopt gewoon in 1x super!!!!
Vind het echt een super bordje, echt een bord zonder franjes, gewoon snel en stabiel!!!
Maar ik heb ook nog niet verder geprobeert.
En i.d.d. het bord is echt super, niks geen probs alles loopt gewoon in 1x super!!!!
Vind het echt een super bordje, echt een bord zonder franjes, gewoon snel en stabiel!!!
Heb ook a7v333 met 2x 2700 samsung 256mb werkt perfect...
aangezien dit topic over geheugen gaat--> heeft iemand ervaring met dit bord en corsair- geheugen?
kheb namelijk nogal wat trubbles met dit bord en t geheugen zou t probleem kunnen zijn. kheb pc-3000 cas2.0 corsair btw.
kheb namelijk nogal wat trubbles met dit bord en t geheugen zou t probleem kunnen zijn. kheb pc-3000 cas2.0 corsair btw.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik ben in het bezit van de Asus A7V333 en een reepje 512MB pc2700 Samsung geheugen, draait gewoon wel goed. Geheugen/CPU ratio heb ik 1/1 en mijn fsb is 150MHz.
http://service.madonion.com/compare?2k1=3740432 3dmark 2001
http://service.madonion.com/compare?2k=2410407 3dmark 2000
http://service.madonion.com/compare?2k1=3740432 3dmark 2001
http://service.madonion.com/compare?2k=2410407 3dmark 2000
Die-hard Brexiteer
Wat wil die mem/cpu ratio eigenlijk zeggen (kan ook op 4/5).Op vrijdag 21 juni 2002 20:37 schreef BeyondHorizon het volgende:
Geheugen/CPU ratio heb ik 1/1 en mijn fsb is 150MHz.
4/5 wil zeggen CPU@133 en Mem@166MHz
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Forums zijn niet altijd 100procent te vertrouwen, want er lopen altijd wel wat n00bz0rs die geen mobo's kunnen installen.Er heeft iets over op de Asus site gestaan en in diverse (buitenlandse) topics werd er ook al aandacht aan besteed. Nl. het Asus A7V333 mobo icm. diverse merken geheugen. Ze blijken niet allemaal even stabiel te lopen (in een geval zelfs niet met Kingston).
Misschien moeten we hier een rangensysteem maken. Van n00b tot tweakjunkie. Laagste rang is een n00b = tot 100posten. Veteraan = tot 1000 posten (die weet hoe de forum werkt en de search gebruikt). Tweakaddict = tot 10000 posten (redelijk verslaafden). Tweakjunkie = vanaf 10000 posten (beetje veel verslaafd).
Ik heb een hekel aan n00bs die topic open over dingen die je zeker in FAQ en in de search zal vinden, die vuile n00bs hebben meestal maar 1 of 2 posten, dus heel n00b.
erm... hoort hier net ergensOp vrijdag 21 juni 2002 21:08 schreef algabra het volgende:
Ik heb een hekel aan n00bs die topic open over dingen die je zeker in FAQ en in de search zal vinden, die vuile n00bs hebben meestal maar 1 of 2 posten, dus heel n00b.
dr zijn beswel problemen met dit bord hoor en een noob vraag is t niet echt
maar ik denk dat een
btw, de gast die dit topic heeft geopend is geen noob
Alone at last
Just nostalgia and I
Heb jij je pilletje nog niet gehad ofzo ?Op vrijdag 21 juni 2002 21:08 schreef algabra het volgende:
[..]
Forums zijn niet altijd 100procent te vertrouwen, want er lopen altijd wel wat n00bz0rs die geen mobo's kunnen installen.
Misschien moeten we hier een rangensysteem maken. Van n00b tot tweakjunkie. Laagste rang is een n00b = tot 100posten. Veteraan = tot 1000 posten (die weet hoe de forum werkt en de search gebruikt). Tweakaddict = tot 10000 posten (redelijk verslaafden). Tweakjunkie = vanaf 10000 posten (beetje veel verslaafd).
Die-hard Brexiteer
was t niet gewoon een grapje? dattie zn smiletje vergeten is?Op vrijdag 21 juni 2002 21:31 schreef BeyondHorizon het volgende:
[..]
Heb jij je pilletje nog niet gehad ofzo ?
Alone at last
Just nostalgia and I
Heb je een probleempje of zo jochie ?Op vrijdag 21 juni 2002 21:08 schreef algabra het volgende:
[..]
Forums zijn niet altijd 100procent te vertrouwen, want er lopen altijd wel wat n00bz0rs die geen mobo's kunnen installen.
In ieder geval wel met fatsoen want daarmee zit je op noob (??) nivo.
Dit soort geleuter pik ik dus niet. Maarja makkelijk kritiek leveren vanachter een toetsenbord he jochie. Afin, huiswerk te doen voor jou dit weekend: Mensenlijke omgangangsvormen. Oja als je zo handig bent met searchen dan heb je ook gezien dit ik de 1000 posten al gepasseerd ben.
ASO !!!
Je kunt je vraag prima in deze topic stellen:
[topic=498581/1/50]
En voor degene die de 'wijsheid' afmeet aan het aantal posts: denk er nog eens goed over na. Toen ik op GoT begon had ik zo'n 15 jaar ervaring met hardware, software en coden
Veel posts maakt je echt geen expert, en weinig posts geen newbie.
[topic=498581/1/50]
En voor degene die de 'wijsheid' afmeet aan het aantal posts: denk er nog eens goed over na. Toen ik op GoT begon had ik zo'n 15 jaar ervaring met hardware, software en coden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()