Toon posts:

Hand lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben vandaag naar de kermis geweest met een vriendin. Voor de grap lieten we vandaag onze handen lezen, dit keer door een computer. Er rolde een papiertje uit de printer met mijn karaktereigenschappen, toekomst en geluksnummers.
En het klopte bijna allemaal! Geloven jullie dat dat mogelijk is? Ik kon het me bijna niet voorstellen. Maar wat stond er bijv allemaal; rustig, intelligent, interesses voor computers, reis veel etc. Klopt allemaal! Hoe kan dat?
Er waren wel 1 à 2 fouten, bij. dat ik later misschien geld zou verdienen in de sport?!

Verwijderd

die dingen werken heel simpel, ze printen gewoon iets uit waarbij iedereen wel herkenning kan hebben, no offence maar imho trappen veel simpele zielen daarin, netzoals waarzegsters, paranormale mensen die dingen over je gaan vertellen, handlezers, etc etc.

ook bij die paranoi... paranormale gasten die dan over iemand gaan vertellen, bv iemand die dood is, is altijd zo standaard.... "een goedaardige man, had een goed hard, kon soms fel uit de hoek komen, maar van binnen bedoelde hij het niet zo" dat soort stuff, altijd onzin imho

• muba
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-10-2013

muba

Prince of Persia!

Nou bijna iedereen heeft wel interesse in computers, er zullen niet veel mensen zijn die zichzelf niet intelligent noemen en eigenlijk is iedereen in zekere zin wel intelligent en 'rustig' is een kans van 1 op 2 dat dat apparaat gelijk heeft...

Ja, ik denk dat 'normaal' handlezen echt iets over je kan zeggen, omdat uiterlijk toch vaak wel een hoop zegt over het innerlijk ook al zegt met dat dat niet zo is (het is ook niet altijd zo), dus die lijnen in je hand betekenen misschien ook best wel iets.

Nee, een ding dat denkt in 1001111101011001101 kan geen hand lezen volgens mij.

[edit] bijna iedereen die op een kermis komt, heeft wel interesse in computers...

Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea

Verwijderd

Ongeveer 10 jaar geleden met mijn vrouw bij een handlezer geweest.

Grappige was dat ie mijn vrouw te jong inschatte en dus dingen ging vertellen die zouden moeten gaan gebeuren.

Frappante was dat het meeste al gebeurt was of bezig was te gebeuren....

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 22:43

MaDLiVe

.-Observer-.

Computers die uw toekomst voorspelling, interessant bedrog is het niet?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 22:07 schreef MaDLiVe het volgende:
Computers die handlezen lijken me niet helemaal te vertrouwen.....

Verwijderd

laat je handen twee of meerdere keren lezen. Krijg je elke keer weer een ander 'random' resultaat.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 12:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 05 juni 2002 22:07 schreef MaDLiVe het volgende:
Handlezen is niks paranormaals, want het gaat om verhoudingen van lijnen in je hand. Je kunt vrij simpel algorithmen bedenken om de analyse te automatiseren.

Ik denk wel dat er voor een 'goeie' analyse een stukje intuitie bij komt kijken, en daar heb je toch echt mensen voor nodig.

Maar dat een computer zoiets absoluut niet kan bestrijd ik.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Dit voldoet niet helemaal aan de eisen voor W&L. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.