[html] Html bestand als achtergrond

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Topicstarter
Ik ben niet zo heel goed met html maar heb het toch voor elkaar weten te krijgen om een html-filetje te schrijven om als achtergrond van windhoos te gebruiken, met wat links en een plaatje erop. Nu heb ik een andere gemaakt met andere links en een ander plaatje. Als ik nu wil wisselen tussen die twee moet ik steeds rechts klikken op bureaublad en dan via eigenschappen achtergrond wijzigen. Dit is vrij omslachtig. Is het mogelijk om met een speciale link in die html file met 1 klik die andere te openen?

* _WgV_ is heel benieuwd :P

#StopBurningStuff

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Zwiep. Naar de noorderburen van W&G.

HTML, JavaScript id horen niet thuis in P&W, maar in W&G dus.

https://fgheysels.github.io/

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Topicstarter
oeps beetje verkeerde afdeling
ff verplaatse natuurlijk

#StopBurningStuff

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij moet je 's een search doen naar active desktop. Dan vind je meer dan genoeg van wat je zoekt....

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:02

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Kan je niet gewoon linken naar die andere pagina? Volgens mij wel namelijk. Pas de problem.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Je moet even target="_self" toevoegen in de href...

Dus de eerste pagina:

<a href="tweede.htm" target="_self">dit is een link</a> naar de tweede pagina....

en de tweede pagina:

<a href="eerste.htm" target="_self">dit is een link</a> naar de eerste pagina....

Verwijderd

En anders werkt de javascript functie location.replace() vast wel, of je kunt misschien de location.href veranderen.

Standaard javascript dus, kijk ook eens hier
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.