HIFI-set, kan je die aansluiten op een GameCube??

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 16:06

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
kan ik met een HIFI setje van 100 euro die 2 plugjes (rode witte) erin doen om mijn cube erop aan te sluiten.
het zal wel een verschrikkelijke noob vraag zijn maar ik wil gewoon beter geluid dan wat mijn tv geeft
en versterkers beginnen pas bij de 400 euro ofzo
dus kan het met een HiFi setje??
waarom wel/niet ??

This space is occupied

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het kan, als de GC een geluids uitgang heeft(zal wel). Misschien heb je nog wel een verloopkabeltje nodig...

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
JA??!!

pfff gelukkig want ik zag laatst zon setje bij de Blokker en daar zat maar een ingang en die ongeveer de grootte van een plugje van oordopjes van me discman
maar ik kan dus met een kabeltje die 2 plugjes die normaal in een versterker gaan in dat setje doen

This space is occupied

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Topicstarter
weet verder hier nog iemand iets over
(lichte kick)

This space is occupied

Verwijderd

Als je een stereo TV hebt kun je ook deze ook via je TV naar je hifi setje linken.

Verwijderd

zo moeilijk is dat toch niet, gewoon de audiokabels (rode en witte plugs) van de videokabel (gele plug) lostrekken en in je hifiset steken.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Als je HiFi setje over een AUX-ingang beschikt (dat zijn dan ook zo'n rooie en zo'n wit plugje samen) dan is dat geen enkel probleem zelfs.
Iedere audio- of electronicaboer verkoopt kabels die je daarvoor eventueel nog voor nodig hebt (als bijv. je HiFi-setje wat verder van de tv afstaat zal je de rode en witte kabel moeten verlengen).

Stelt écht niets voor dus (nofi)!

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

heb ik al gedaan en gaat perfect gewoon doen zoals iedereen hier uitlegt moet lukken.

succes

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
dit is TE simpel...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.