Toon posts:

Buttons maken in Flash 5

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet een button maken die de brightness van een vierkant bij elke stap 10% lichter maakt en een button die bij elke stap de brightness 10% hoger maakt.

En ik kom er niet aan uit.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

move.to/W&G?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/16.6%20bla.fla

Hmm, nu doet hij het eerste begin wel. Maar daarna kapt ie :?

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Kun je niet beter met een move-tween werken?

Voor meer info: http://www.hccnet.nl/kennis/cursussen/cursus.cfm?keuze=H4

[edit]
morph tween bedoel ik
[edit]

Oerbrood!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Maar ff --> W&G :)

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

hmmm, leer fftjes iets over "tweens" dan hoef je niet allemaal met de hand die keyframes aan te maken. (van zwart naar blauw naar wit)

maak een filmpje van 10 frames (dan heb je elk frame + 10% brightness) en dan iets van next frame... kan dat? weet ik niet ik zal es ff kijkne. anders zou je met een variabele kunnen gaan werken.

edit:
jaaa, goed gegokt. Het kan. "nextFrame();" in flash MX dan tenminste... maar dit lijkt me zo'n algemene methode dat die in 5 ook wel zal zitten.

Deze actie hoort bij de plus knop. bij de min maak je er "prevFrame" van.
code:
1
2
3
on (release) {
    nextFrame();
}

je (aangepaste) filmpje

(tripod gaat huilen over het downloaden van dat filmpje maar ik pas het wel ff aan)

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 23:32 schreef mpegernie het volgende:
hmmm, leer fftjes iets over "tweens" dan hoef je niet allemaal met de hand die keyframes aan te maken. (van zwart naar blauw naar wit)

maak een filmpje van 10 frames (dan heb je elk frame + 10 brightness) en dan iets van next frame... kan dat? weet ik niet ik zal es ff kijkne. anders zou je met een variabele kunnen gaan werken.

edit:
jaaa, goed gegokt. Het kan. "nextFrame();" in flash MX dan tenminste... maar dit lijkt me zo'n algemene methode dat die in 5 ook wel zal zitten.

Deze actie hoort bij de plus knop. bij de min maak je er "prevFrame" van.
code:
1
2
3
on (release) {
    nextFrame();
}

je (aangepaste) filmpje

(tripod gaat huilen over het downloaden van dat filmpje maar ik pas het wel ff aan)
Bedankt!! :)

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand hier nog een mooie flash button??

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ja flashkit of zo.... dit soort requests (scriptrequest) staan als slotwaardig gemeld in onze FAQ. En vandaar dicht. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.