Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Dat kan, maar dan moet dat via de videorecorder gebeuren(COAX op video, scart naar de TV).
Kan volgens mij ook zonder videorecorder met een trustsetje!Op woensdag 05 juni 2002 21:04 schreef TweakGuy het volgende:
Dat kan, maar dan moet dat via de videorecorder gebeuren(COAX op video, scart naar de TV).
Correct me if im wrong!
XXXVI
Verwijderd
Kan niet, zo'n setje is alleen bedoeld om analoge signalen door te zenden.Op woensdag 05 juni 2002 21:06 schreef ephymerous het volgende:
[..]
Kan volgens mij ook zonder videorecorder met een trustsetje!
Correct me if im wrong!
Dus zo:
Kabelaansluiting
|
|
V
Video(met scartblok)
|
|(tulp vanaf scartblok)
|
V
TV(bedienen met afstandsbediening van video)
Mkay... sorryOp woensdag 05 juni 2002 21:09 schreef TweakGuy het volgende:
[..]
Kan niet, zo'n setje is alleen bedoeld om analoge signalen door te zenden.
Dus zo:
Kabelaansluiting
|
|
V
Video(met scartblok)
|
|(tulp vanaf scartblok)
|
V
TV(bedienen met afstandsbediening van video)
XXXVI
Je wilt dus het signaal van de coaxkabel doorzenden naar je zus haar kamer, zodat ze daar gewoon alle tv-zenders kan ontvangen.
Met zo'n standaard draadloos dvd setje gaat dat niet. Er bestaan wel zenders die speciaal gemaakt zijn om het signaal van de coaxkabel doorzenden, alleen zijn die duur. Ik dacht dat Marmitek zo'n soort zender had. Het doortrekken van een gewone kabel zal in ieder geval goedkoper zijn.
Met zo'n standaard draadloos dvd setje gaat dat niet. Er bestaan wel zenders die speciaal gemaakt zijn om het signaal van de coaxkabel doorzenden, alleen zijn die duur. Ik dacht dat Marmitek zo'n soort zender had. Het doortrekken van een gewone kabel zal in ieder geval goedkoper zijn.
Verwijderd
http://www.marmitek.nl
Zij hebben het wel. Zijn inderdaad niet echt goedkoop, maar het werkt wel erg prettig.
Zij hebben het wel. Zijn inderdaad niet echt goedkoop, maar het werkt wel erg prettig.
Pagina: 1