Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/
deze gebruik ik (heb ik alleen draaien onder win98 en xp; maar als het goed is werkt ie ook onder w2k
deze gebruik ik (heb ik alleen draaien onder win98 en xp; maar als het goed is werkt ie ook onder w2k
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
die heb ik dus ook op mn 2x16 maar ik krijg met elke winamp-plugin die een spectrumanalizer heeft de foutmelding: plugin executed illegal operation, winamp restart recommended.. iemand idee waarom?Op woensdag 05 juni 2002 21:18 schreef Kroetsjov het volgende:
http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/
het heeft iets te maken met port priveliges, onder win2k kan een plugin (programma) niet meer direct naar de par. poort schrijven, als ze dat probeert , dan crasht het.
Daarom zijn er drivers zoals DLPORTIO en zo , dit zijn virtuele tussenlayers waar je dan wel mee kan spreken.
Daarom zijn er drivers zoals DLPORTIO en zo , dit zijn virtuele tussenlayers waar je dan wel mee kan spreken.
Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
Volgens mij wordt de spectrum analyzer (voor deze plugin) ook alleen ondersteund als je ene 4-regelig lcd hebt (weet ik niet meer zeker; maar het staat wel in de readme/handleiding iig)Op woensdag 05 juni 2002 21:33 schreef ionize het volgende:
die heb ik dus ook op mn 2x16 maar ik krijg met elke winamp-plugin die een spectrumanalizer heeft de foutmelding: plugin executed illegal operation, winamp restart recommended.. iemand idee waarom?
ik heb een 4x20 lcd; ik kan de sprectrum analyzer ook alleen maar op de onderste 2 regels krijgen ...
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
jij hebt dat polarisatiefilter omgedraaid, is dat nog een beetje makkelijk te doen zonderr dat je gelijk de boel sloopt?Op donderdag 06 juni 2002 13:40 schreef Kroetsjov het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de spectrum analyzer (voor deze plugin) ook alleen ondersteund als je ene 4-regelig lcd hebt (weet ik niet meer zeker; maar het staat wel in de readme/handleiding iig)
ik heb een 4x20 lcd; ik kan de sprectrum analyzer ook alleen maar op de onderste 2 regels krijgen ...
/afb/
Nope dat is een lcd wat zo uit de fabriek komtOp maandag 10 juni 2002 22:29 schreef ionize het volgende:
[..]
jij hebt dat polarisatiefilter omgedraaid, is dat nog een beetje makkelijk te doen zonderr dat je gelijk de boel sloopt?
(heb ik ooook

Werkt onder 2k
vraag me niet waar ik die plugin vandaan heb (mp3car.com
hij heet iig automedia car v0.1.2
vis_am2002.dll
Jah, heb ik ookOp maandag 10 juni 2002 22:43 schreef Sine het volgende:
[..]
Nope dat is een lcd wat zo uit de fabriek komt
(heb ik ooook)
Ik gebruik trouwens Lorty MP3car, werkt prima maar je moet wel een proggie installeren zodat ie direct aangestuurd kan worden in NT/2k/XP. Port I/O heet dat geloof ik.
Is hier te downen.Op maandag 10 juni 2002 22:52 schreef rb338 het volgende:
[..]
Jah, heb ik ook
Ik gebruik trouwens Lorty MP3car, werkt prima maar je moet wel een proggie installeren zodat ie direct aangestuurd kan worden in NT/2k/XP. Port I/O heet dat geloof ik.
Werkt bij mij prima
Verwijderd
dat progje isOp maandag 10 juni 2002 23:15 schreef Stealth2000 het volgende:
[..]
Is hier te downen.
Werkt bij mij prima
alleen voor seriele lcd's bestaat die ook voor paralelle?
Pagina: 1