[LCD] Winamp plugin onder win2k

Pagina: 1
Acties:

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025
Heeft er iemand een werkende winamp plugin voor windows 2000, ik had er een paar gevonden op winamp.com, maar die zorgen ervoor dat winamp crasht. :r

Dit is natuurlijk niet de bedoeling :Y) .

Verder had ik ook graag geweten of het normaal is dat een 4*20 LCD lekker warm wordt. Niet echt super warm, maar als ik hem ga inbouwen, dan wil ik zeker zijn dat dit niet te erg wordt. Gaat dit steeds warmer worden, of krijgt hij een vaste, hogere temp (zoals een gloeilamp) ?

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/

deze gebruik ik (heb ik alleen draaien onder win98 en xp; maar als het goed is werkt ie ook onder w2k

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 21:18 schreef Kroetsjov het volgende:
http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/

deze gebruik ik (heb ik alleen draaien onder win98 en xp; maar als het goed is werkt ie ook onder w2k
die heb ik dus ook op mn 2x16 maar ik krijg met elke winamp-plugin die een spectrumanalizer heeft de foutmelding: plugin executed illegal operation, winamp restart recommended.. iemand idee waarom?

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025
het heeft iets te maken met port priveliges, onder win2k kan een plugin (programma) niet meer direct naar de par. poort schrijven, als ze dat probeert , dan crasht het.

Daarom zijn er drivers zoals DLPORTIO en zo , dit zijn virtuele tussenlayers waar je dan wel mee kan spreken.

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Op woensdag 05 juni 2002 21:33 schreef ionize het volgende:
die heb ik dus ook op mn 2x16 maar ik krijg met elke winamp-plugin die een spectrumanalizer heeft de foutmelding: plugin executed illegal operation, winamp restart recommended.. iemand idee waarom?
Volgens mij wordt de spectrum analyzer (voor deze plugin) ook alleen ondersteund als je ene 4-regelig lcd hebt (weet ik niet meer zeker; maar het staat wel in de readme/handleiding iig)

ik heb een 4x20 lcd; ik kan de sprectrum analyzer ook alleen maar op de onderste 2 regels krijgen ...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~eel/got/lcd-debaser.jpg

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:40 schreef Kroetsjov het volgende:

[..]

Volgens mij wordt de spectrum analyzer (voor deze plugin) ook alleen ondersteund als je ene 4-regelig lcd hebt (weet ik niet meer zeker; maar het staat wel in de readme/handleiding iig)

ik heb een 4x20 lcd; ik kan de sprectrum analyzer ook alleen maar op de onderste 2 regels krijgen ...

/afb/
jij hebt dat polarisatiefilter omgedraaid, is dat nog een beetje makkelijk te doen zonderr dat je gelijk de boel sloopt?

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:44
Op maandag 10 juni 2002 22:29 schreef ionize het volgende:

[..]

jij hebt dat polarisatiefilter omgedraaid, is dat nog een beetje makkelijk te doen zonderr dat je gelijk de boel sloopt?
Nope dat is een lcd wat zo uit de fabriek komt

(heb ik ooook :P )

Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~nadir123/IMG_0031.jpg

Werkt onder 2k

vraag me niet waar ik die plugin vandaan heb (mp3car.com :?)

hij heet iig automedia car v0.1.2

vis_am2002.dll

Repareren doe je zo.

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-07 12:59
Op maandag 10 juni 2002 22:43 schreef Sine het volgende:

[..]

Nope dat is een lcd wat zo uit de fabriek komt

(heb ik ooook :P )
Jah, heb ik ook :Y)

Ik gebruik trouwens Lorty MP3car, werkt prima maar je moet wel een proggie installeren zodat ie direct aangestuurd kan worden in NT/2k/XP. Port I/O heet dat geloof ik.

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
Op maandag 10 juni 2002 22:52 schreef rb338 het volgende:

[..]

Jah, heb ik ook :Y)

Ik gebruik trouwens Lorty MP3car, werkt prima maar je moet wel een proggie installeren zodat ie direct aangestuurd kan worden in NT/2k/XP. Port I/O heet dat geloof ik.
Is hier te downen.
Werkt bij mij prima

Verwijderd

Op maandag 10 juni 2002 23:15 schreef Stealth2000 het volgende:

[..]

Is hier te downen.
Werkt bij mij prima
dat progje is
alleen voor seriele lcd's bestaat die ook voor paralelle?
Pagina: 1