Toon posts:

panty over intakefan 5°C warmer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik trok net het panty-filter voor mn bodemfan ervanaf om te testen of die echt wel zo goed lucht doorlaten. Dat scheelde 5 graden! Van 45 idle naar 40 idle! En met dit warme weer is elke graad er en teveel.

het probleem is alleen dat ik nu al stof en haren van mn vrouw (ze fohnt elke dag in de kamer) door de kast zie vliegen! Heeft iemand een betere oplossing met een beter luchtdoorlatend filter? ik zat zelf aan horregaas te denken maar die mazen zijn zo groot.. Haren blijven dan wel uit de kast. Iemand andere ideeën?

edit:

misschien zo'n roostertje van 10cm wat voor hoedenplankboxjes in de auto is bedoeld? ziet er ook wat mooier uit...

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Op woensdag 05 juni 2002 20:57 schreef ionize het volgende:
ik trok net het panty-filter voor mn bodemfan ervanaf om te testen of die echt wel zo goed lucht doorlaten. Dat scheelde 5 graden! Van 45 idle naar 40 idle! En met dit warme weer is elke graad er en teveel.

het probleem is alleen dat ik nu al stof en haren van mn vrouw (ze fohnt elke dag in de kamer) door de kast zie vliegen! Heeft iemand een betere oplossing met een beter luchtdoorlatend filter? ik zat zelf aan horregaas te denken maar die mazen zijn zo groot.. Haren blijven dan wel uit de kast. Iemand andere ideeën?
das toch goed :+

maar iemand zal me wel voor zijn
erh, probeer gaatjes groter te maken

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Vrouw kaalscheren 8-) of als dat niet werkt (of mag) dan zul je toch aan een filter vast zitten dat zowel het stof als de haren tegenhoudt. Of je blaast je kast 1 keer per week schoon

• Profidiam
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2025

Profidiam

Ellenface

soort dun schuursponsje ?
staalwol dat je uitpluist ? Misschien wel riskant |:(

neen, maar een oud schuursponsje dat wordt soms toch zo superdun, misschien dat je ze nieuw zo dun ook kan kopen ? Is maar ideetje he

Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test

Verwijderd

Topicstarter
edit:

misschien zo'n roostertje van 10cm wat voor hoedenplankboxjes in de auto is bedoeld? ziet er ook wat mooier uit...

[/quote]

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Op woensdag 05 juni 2002 21:02 schreef ionize het volgende:
edit:

als je dan toch edit, doe dan ff alles :P

hoedenplankboxjes? :?

Check mijn knowledge base!

• justifire
  • Laatst online: 22:13

justifire

Shut up and squat !!

Of van dat harde schuimrubber wat in vijverpompen word gebruikt, Laat goed alles door en filtert toch. Wel oppassen voor hagedisjes en palinkies :) Maar autospeaker roostertjes lijkt me mooier, en kan je zo ophalen bij een audio-inbouwzaak, die dingen blijven altijd over als ze boxen in bijv. de deur bouwen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:14
Misschien eens een andere shampoo proberen, dat kan aanzienlijk schelen in de haaruitval. Werkte hier althans wel, ik ben al overgestapt van een gewone panty naar netkousen!

>:)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Verwijderd

Vanwege dit euvel heb ik mijn vrouw op straat gezet!

Zo,nu eerst een bavaria.

Verwijderd

Van die speakers die je in je hoedenplank monteert, daar zitten roosters op. Ik weet alleen niet of dat wel zo mooi zal staan, maar met goede wil zou dat toch moeten kunnen denk ik

• bartvdl
  • Laatst online: 27-07-2022
wat dacht je van speciaal luchtfilterspul. of een fan met een echt luchtfilter. bij ons op het werk gebruiken ze allemaal rittal spul, best mooi http://www.rittal.nl/producten/Bilder/BI_FL_FILTERLUEFTER.JPG

Verwijderd

Netkousen staan ook leuker :9
Op woensdag 05 juni 2002 21:08 schreef Cannondale het volgende:
Misschien eens een andere shampoo proberen, dat kan aanzienlijk schelen in de haaruitval. Werkte hier althans wel, ik ben al overgestapt van een gewone panty naar netkousen!

>:)

Verwijderd

Aluminium Mesh filter ...

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

In onze stozuiger zitten 2 filters die kan je ook los kopen. Als je even geduld hebt schiet ik er een picture van :D

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Panty heeft een doorlaat van hooguit 30%, de rest wordt tegen gehouden.
Koop echt filterspul, of als het niet anders kan: bij stofzuigerzakken zit tegenwoordig vaak van die filters voor in je stofzuiger; dat is het materiaal wat je nodig hebt: veel luchtdoorlaat, en zeer goede filtering, en bijna geen weerstand :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 21:10 schreef flippie.ff het volgende:
Vanwege dit euvel heb ik mijn vrouw op straat gezet!

Zo,nu eerst een bavaria.
lol.. gaat bij mij moeluk.. getrouwd he.. *D
Van die speakers die je in je hoedenplank monteert, daar zitten roosters op. Ik weet alleen niet of dat wel zo mooi zal staan, maar met goede wil zou dat toch moeten kunnen denk ik
dat zei ik dus... maargoed het maakt niet uit op het mooi is of niet want die fan zit aan de onderkant vamme kast

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:14
Op woensdag 05 juni 2002 21:12 schreef nOOb2002 het volgende:
Netkousen staan ook leuker :9
[..]
Jazekerst! Het oog wil ook wat, je kunt ook afwisselen met verschillende kleurtjes. Ik gebruik meestal zwart, maar soms ook rood of roze en heel soms groen :)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 21:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Panty heeft een doorlaat van hooguit 30%, de rest wordt tegen gehouden.
Koop echt filterspul, of als het niet anders kan: bij stofzuigerzakken zit tegenwoordig vaak van die filters voor in je stofzuiger; dat is het materiaal wat je nodig hebt: veel luchtdoorlaat, en zeer goede filtering, en bijna geen weerstand :)
ff me stofzuiger openslopen... Laat me vrouw het maar niet zien >:)

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Interstice

Hallo?

Hier de pictures.

Dit filter zal niet alle stof tegen houden maar toch redelijk veel. Je kan er zonder weerstand doorheen blazen.

Worden los verkocht bij zaken die ook stofzuigers verkopen.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.westhuis1/tweakers/stof1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~w.westhuis1/tweakers/stof2.jpg

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

topic titel klopt dan niet helemaal denk ik ? :?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 21:36 schreef SeVeN het volgende:
topic titel klopt dan niet helemaal denk ik ? :?
wat niet dan??
Hier de pictures.
Dit filter zal niet alle stof tegen houden maar toch redelijk veel. Je kan er zonder weerstand doorheen blazen.

Worden los verkocht bij zaken die ook stofzuigers verkopen.

[afb 2x]
kewl.. dat toetsenbord heb ik ook!

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 11:43
Ga gewoon naar een doe-het-zelf winkel en koop daar afzuigfilters (je weet wel, die filters die je in je afzuiger doet boven je gas-fornuis *D)

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

Dit komt misschien een beetje bijdehand over >:) , maar ehh, van 40° naar 45° is dat nou zo verschrikkelijk?? Ik zou dus zeggen: laat die panty lekker zitten waar die zit.

Scheelt je de aanschaf van een tondeuze hihi >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 21:59 schreef Jeroenvw het volgende:
Dit komt misschien een beetje bijdehand over >:) , maar ehh, van 40° naar 45° is dat nou zo verschrikkelijk?? Ik zou dus zeggen: laat die panty lekker zitten waar die zit.

Scheelt je de aanschaf van een tondeuze hihi >:)
ja dat scheelt.. wel als je je systeempje 2 tha max pushed

Verwijderd

horregaas misschien ??? kweet niet maar leek me een goed id. heb niet goed gelezen of iemand anders die optie al had. So I'm sorry if it does so :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 22:27 schreef Orion het volgende:
horregaas misschien ??? kweet niet maar leek me een goed id. heb niet goed gelezen of iemand anders die optie al had. So I'm sorry if it does so :P
yes i did myself :+
Pagina: 1