Verwijderd

Topicstarter
Mn linker softtoets werkt niet meer. Ik denk een contactje los ofzo. Aangezien ik geen zin heb om m een tijd kwijt te zijn en ik het toch wel aardig zou vinden als ik mn wekker op een andere tijd zou kunnen zetten |:( wil ik m graag openmaken. Ik heb dit vandaag geprobeerd, maar zie dat er wel erg veel punten zijn waar de cover vastzit en t is me niet gelukt. :?

Iemand enige idd? Of iemand die t wel gelukt is?

Verwijderd

Een vriend van mij heeft dat ook met zn siemens geprobeerd. Helaas is nu zn kappie na de filisteinen. Hij is afgebroken. Nu heeft hij maar een nieuwe telefoon gekocht. als ik jou was dan zou ik effe na een telefoon winkel gaan, daar helpen ze je vast wel

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees dat veel idd. Ik zal wel ff naar de winkel dan. Denk alleen dat ik weer van dat opsturen naar Siemens crap te horen krijg.

Verwijderd

Dat kan ja, maar als je je telefoon daar hebt gekocht dan mogen ze je ook een leentoestel geven. Deze krijg je dan totdat hij weer oke is

Verwijderd

Ga dan trouwens wel effe na de winkel waar je hem hebt gekocht, en vergeet niet je bonnetje mee te nemen

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij had ik dan een verzekering moeten nemen. Maar ik zal kijken hoever ik kom.
Pagina: 1