Toon posts:

Hotmail achter netwerk onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van een pc als router, echter de clients achter de router kunnen geen hotmail ontvangen en soms lijkt het versturen van mail onmogelijk.

Na grondig zoeken met de search optie heb ik echter geen bruikbaar antwoord gekregen voor dit probleem.

Als server/router gebruik ik XP met win xp ICS + xp internal firewall. Clients hebben win98 geinstalleerd met automatische IP herkenning geselecteerd en geen proxy.

voor de netwerksettings geldt :
mxstream properties -> Advanced -> Settings -> Services -> POP3, SMTP en HTTPS geselecteerd.

Verwijderd

Topicstarter
hmm, imap3 + imap4 tevens aangezet lijkt nu te werken (?), snap alleen niet waarom dit invloed op hotmail zou hebben.

• danny230681
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 08:41
Hetp robleem is de servers voor binnenkomende en uitgaande mail, als je @homo hebt dan zijn de servers normaal "mail" wil je dat clients ook kunnen mailen dan worden de servers voor binnenkomende en uitgaande mail "mail.home.nl" zo kun je dat ook proberen met andere providers, dit was slechts een voorbeeld. :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 22:16
Op woensdag 05 juni 2002 21:35 schreef Tclient het volgende:
hmm, imap3 + imap4 tevens aangezet lijkt nu te werken (?), snap alleen niet waarom dit invloed op hotmail zou hebben.
hotmail werkt in principe met het IMAP principe, je mail is pas weg uit de inbox op het moment dat je dat mailtje verwijdert. Wellicht dat het daar aan ligt
Op donderdag 06 juni 2002 09:53 schreef danny230681 het volgende:
Hetp robleem is de servers voor binnenkomende en uitgaande mail, als je @homo hebt dan zijn de servers normaal "mail" wil je dat clients ook kunnen mailen dan worden de servers voor binnenkomende en uitgaande mail "mail.home.nl" zo kun je dat ook proberen met andere providers, dit was slechts een voorbeeld. :)
wat is nou het nut van deze reactie op de vraag van de topicstarter? :'(

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

bij mij werkt msn niet :P hij zegt dat ze bezig zijn met onderhoud ik zal zo effe proberen of het werkt :P

p.s ik heb nu trillian :P

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• danny230681
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 08:41
Op vrijdag 07 juni 2002 04:17 schreef larsemenneke het volgende:

[..]

hotmail werkt in principe met het IMAP principe, je mail is pas weg uit de inbox op het moment dat je dat mailtje verwijdert. Wellicht dat het daar aan ligt
[..]

wat is nou het nut van deze reactie op de vraag van de topicstarter? :'(
Klopt, mijn fout!!!! verkeert gelezen. |:(

Verwijderd

Is wel eea te vinden in de search volgens mij.
Ik denk dat het iets is van SSL verbindingen die je server weigert. (was dat niet port 443 ofzo??)

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb de search gebruikt en ik kwam niet verder dan dit topic:
hotmail.com onbereikbaar op 1 computer

waar de oplossing niet staat en een niet zo duidelijke topictitel is zoals deze.

Ik heb zojuist een crosslink netwerk opgezet tussen twee computers. En op de host kan ik niet bij hotmail en andere msn sites komen. Ik heb een chello classic verbinding.

weet iemand raad? Heel bizar probleem wat ik bij mijn vriendin weer niet heb (adsl)

Ik heb het netwerk gemaakt met netwerk wizard.

edit: die pc is zojuist overleden :( Mijn moeder zei dat hij pats deed, en nu wil hij niet meer aan

[ Voor 9% gewijzigd door Flaman op 25-09-2004 19:59 ]

Pagina: 1