Toon posts:

[KT4 Ultra] FSB van 200 MHz ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of de KT4 Ultra die vandaag is uitgekomen een FSB ondersteunt van 200 MHz? Dus met 1/6 dividers e.d.?

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-07 16:14
Op woensdag 05 juni 2002 20:30 schreef rsmit het volgende:
Weet iemand toevallig of de KT4 Ultra die vandaag is uitgekomen een FSB ondersteunt van 200 MHz? Dus met 1/6 dividers e.d.?
waarom staat hier niets over op MSI ????
staat alleen wat op de .com.tw site, maar niet eens bij products.... :? :? :?

edit:

volg anders DIT! draadje ff!

Verwijderd

Topicstarter
Daar zullen we waarschijnlijk nog even geduld voor moeten hebben. Ik bedoel, het bordje is vandaag geintroduceerd, dus waar hebben we het eigenlijk over ;).

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 20:30 schreef rsmit het volgende:
Dat moet haast wel. Wat zeg ik..het is zo :P

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 02:01 schreef Fewture het volgende:

[..]

goed onderbouwd.... waar staat dat, dan ruil ik mn kt3 in voor een kt4 >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 02:01 schreef Fewture het volgende:

Ik zou inderdaad wel eens willen weten hoe je aan deze informatie komt. Op de MSI site zelf?

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:37 schreef rsmit het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad wel eens willen weten hoe je aan deze informatie komt. Op de MSI site zelf?
KT400.. De naam zegt het al toch? Ondersteunt Hammer procs met een fsb van 200Mhz ddr (400Mhz dus). En ddr 400 natuurlijk :9~ Simpel redeneren..

Quote van T.net
The inquirer heeft een artikel online gegooid, waarin is te lezen dat mensen die op een beurs in Monaco waren van iemand van VIA informatie hebben losgepeuterd over de te produceren chipsets voor de AMD Hammer processoren. Tevens wist deze VIA-vogel te vertellen dat de KT400 chipset wegens een marketing strategie pas in het derde of vierde kwartaal op de markt wordt gezet. VIA wil geen onrust op de markt veroorzaken, maar de KT400 wordt al wel gesampled.
Edit: Dit vond ik ook nog:

KT400: AMD Athlon 200/266Mhz FSB, DDR 333/400, AGP8X, V-Link 533MB/s, VT8235 Southbridge with ATA133 and USB 2.0, Launch end Q2 '02

Nu weet ik het zelf ook niet meer :?

Edit2:

Ga er dus maar vanuit dat wat hietboven staat niet waar is (dat van die Hammer proc). De KT400 gaat dus alleen 200/266Mhz proc ondersteunen. Dus ja een fsb van 200Mhz is aanwezig op dat bord van MSI. En ja dat wordt een bottleneck :(

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 08:35 schreef SiQDiZ het volgende:

[..]

goed onderbouwd.... waar staat dat, dan ruil ik mn kt3 in voor een kt4 >:)
Als het zo is, waarom zou je hem dan ruilen? Je schiet er weinig mee op behalve dat je ddr 400 kan gebruiken.

Edit: ok, USB2 zit er ook op..
Pagina: 1