Ik heb een SB128, waarvan de uitgang niet goed meer is. De contacten in het blokje waar je de jack insteekt zijn lam, waardoor er soms een kanaal uitvalt. Zijn deze blokjes (op de soundblaster (groen zwart en nogwat) ook los te koop en zo ja waar. Heb ze bij conrad niet kunnen vinden.
Verwijderd
ja hoor die kan je gewoon vervangen mits ie by die connectors geen multilayer pcb gebruikt
maar dat zal haast wel niet
maar dat zal haast wel niet
in mijn mening is het een klote kaart!
Ik heb hem vorige maand eruit gegooid
als je zegt waar je woont mag je hem voor een zacht prijsje (6pack bier ofzo) op komen halen

Hij werkt dus gewoon, Maar ik ben zeker niet tevreden met de driver support (onder windows98 kon ie wel surround achtig iets voortbrengen Onder windows 2000 lukt het me niet en volgens creative zou het nog nooit gekund hebben
(En ik durf er 20pci 128's voor neer te leggen dat deze het wel kon!!)
Ik heb hem vorige maand eruit gegooid
als je zegt waar je woont mag je hem voor een zacht prijsje (6pack bier ofzo) op komen halen
Hij werkt dus gewoon, Maar ik ben zeker niet tevreden met de driver support (onder windows98 kon ie wel surround achtig iets voortbrengen Onder windows 2000 lukt het me niet en volgens creative zou het nog nooit gekund hebben
(En ik durf er 20pci 128's voor neer te leggen dat deze het wel kon!!)