Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
ja ok maar dat ding maakt kabaal joh , ik wil wc...
wat i bedoelt is dat een koeler niet op mhz draait....*HINT* *HINT*
maar dus op RPM's ...mhz zou wel stoer zijn maarjah, dan zou het wel iets van een straaljager zijn
die heel je pc bevriest ofzoiets vaags
maar dus op RPM's ...mhz zou wel stoer zijn maarjah, dan zou het wel iets van een straaljager zijn
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
FF tussendoor.
gameenergy het is fijn dat je GoT gebruikt om infomatie op te zoeken en eventueel ergens advies voor te vragen, maar het is geen persoonlijke helpdesk.
In je vorige topic vroeg je om advies voor [WC] en nu vraag je om verbeteringen aan je case.
Dat is in principe niet erg, maar het gaat me om de manier waarop je hebt vraagt/zegt.
Lees anders eens de FAQ door, misschien dat je dan een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Nogmaals, ik bedoel het niet kwaad.
gameenergy het is fijn dat je GoT gebruikt om infomatie op te zoeken en eventueel ergens advies voor te vragen, maar het is geen persoonlijke helpdesk.
In je vorige topic vroeg je om advies voor [WC] en nu vraag je om verbeteringen aan je case.
Dat is in principe niet erg, maar het gaat me om de manier waarop je hebt vraagt/zegt.
Lees anders eens de FAQ door, misschien dat je dan een beetje begrijpt wat ik bedoel.
Nogmaals, ik bedoel het niet kwaad.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
hehe is goed, trouwens je avatar komt van share reactor...
Verwijderd
1 rpm = 1 Hz bij roterende voorwerpenOp woensdag 05 juni 2002 20:24 schreef Yonni het volgende:
wat i bedoelt is dat een koeler niet op mhz draait....*HINT* *HINT*
maar dus op RPM's ...mhz zou wel stoer zijn maarjah, dan zou het wel iets van een straaljager zijndie heel je pc bevriest ofzoiets vaags
![]()
heb ik bij natuurkunde geleerd. Blijft het wel een hele sneldraaiende koeler
denkt dat die as dan wel rood gloeiend is op 7000 mhzOp zaterdag 08 juni 2002 17:49 schreef Hdez het volgende:
[..]
1 rpm = 1 Hz bij roterende voorwerpen
Verwijderd
1 rpm = 1 keer rond per minuut. 1 Hz = 1 keer per seconde. Je hebt een rare natuurkundeleraarOp zaterdag 08 juni 2002 17:49 schreef Hdez het volgende:
[..]
1 rpm = 1 Hz bij roterende voorwerpen
Er worden hier nu meer natuurkundige tips gegeven dan oc tips door dat ene typfoutje van em, je kan er natuurlijk ook over ophouden.
Jouw, PC lijkt wel veel op die van mij, alleen is die van mij sneller
Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.
ik gok dat de bladen dan de lichtsnelheid overschreiden...Op zaterdag 08 juni 2002 17:53 schreef Cooliez het volgende:
[..]
denkt dat die as dan wel rood gloeiend is op 7000 mhz
edit:
ff nagerekend: idd, ong. 6 keer de lichtsnelheid
ff nagerekend: idd, ong. 6 keer de lichtsnelheid
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Noem eens wat dingen die je al hebt geprobeerd, of heb je nog niks geprobeerd?
Ik wil ook een fan die 420000000 RPM doet!
Pagina: 1