voor het net betalen, nu al?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Ik kreeg deze afschrijving. Betalen voor het net? nu al?? je zou toch een e-mail krijgen? ik heb me 2 weken geleden aangemeld, toen was het nog 'gratis'. Zou je zo een brief krijgen en moet je activeren. maar nu schrijven ze dus gewoon af?? meer mensen??? beetje vreemd dit allemaal

Planet Media Group Inz H af 1,44

Internetkosten het net
Vragen* info@hetnet.nl

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
Ja, alleen nog maar betaalde abbo's mogelijk, kijk maar 's op www.hetnet.nl

specs

• xxxMaverick
Op woensdag 05 juni 2002 21:59 schreef topper het volgende:
Ja, alleen nog maar betaalde abbo's mogelijk, kijk maar 's op www.hetnet.nl
ja ok, maar ik heb dit abo dus afgesloten toen het nog gratis was! en nooit een bevestiging gegeven. dat bedoel ik meer. En dat zou toch pas volgende maand ingaan ? daarom is dit zo vreemd! echt niemand meer ervaringen?

Verwijderd

Tja ze hebben wat geld nodig voor Qwest. :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

lekker vaag...

ik wil wel eerst bericht ervan krijgen voordat ik ga betalen...

anders vindt ik het gewoon een slechte zaak van hetnet!

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 11:58 schreef Niek het volgende:
Tja ze hebben wat geld nodig voor Qwest. :)
dit is toch diep triest! ik heb dat ding 2 dagen gebruikt! alle login gegevens al weggegooit, wat nu? stelletje oplichters.....een fantsoenlijke provider moet ik nog vinden in dit land....

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Op donderdag 06 juni 2002 12:02 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

dit is toch diep triest! ik heb dat ding 2 dagen gebruikt! alle login gegevens al weggegooit, wat nu? stelletje oplichters.....een fantsoenlijke provider moet ik nog vinden in dit land....
Laat dat geld gewoon terugstorten door je bank. Zal wel een foutje zijn van de Planet Internet Group.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 12:07 schreef Marzman het volgende:

[..]

Laat dat geld gewoon terugstorten door je bank. Zal wel een foutje zijn van de Planet Internet Group.
ja maar gaat om het principe. Nu moet ik dus voor 1.50 euro naar de bank, een blokkade op de rekening zetten, laten storneren enz. Is toch compleet zot. WEet je wat me dat oplevert als ik dat uurtje aan het werk zou zijn? :+

• Obruut
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:19
ja maar gaat om het principe. Nu moet ik dus voor 1.50 euro naar de bank, een blokkade op de rekening zetten, laten storneren enz. Is toch compleet zot. WEet je wat me dat oplevert als ik dat uurtje aan het werk zou zijn? :+
Je kunt ook gewoon i.p.v. te zeiken en hier te zitten posten, gaan werken of naar de bank gaan |:(

Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 12:58 schreef Tuurbo_Online het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon i.p.v. te zeiken en hier te zitten posten, gaan werken of naar de bank gaan |:(
Ik ben aan het werk nu :+

trouwens, ik probeer alleen andere ervaringen te horen. Wat is dit nou voor een kromme reactie??

heerlijk die newbie tweaker sfeer :r

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:52
Vragen* info@hetnet.nl
Misschien even mailen? Hun weten het waarschijnlijk beter dan wij :)

Verwijderd

gewoon opzeggen en zonnet o.i.d nemen :)

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 13:53 schreef RobbertC het volgende:

[..]

Misschien even mailen? Hun weten het waarschijnlijk beter dan wij :)
al gedaan, maar krijg geen antwoord. Maar als ik het goed begrijp heeft nog niemand een rekening gehad ( ok, vast allemaal kabel/adsl hier :+ )

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 13:55 schreef phantom_800 het volgende:
gewoon opzeggen en zonnet o.i.d nemen :)
ja maar ik dacht dat dat dus automatisch zou gaan als je niet reageerde.....vreemd gedoe allemaal

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 13:59 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

ja maar ik dacht dat dat dus automatisch zou gaan als je niet reageerde.....vreemd gedoe allemaal
ja t'is idd vaag hoor.. je kan het toch nog als nog opzeggen :?

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 15:01 schreef phantom_800 het volgende:

[..]

ja t'is idd vaag hoor.. je kan het toch nog als nog opzeggen :?
als het nodig is doe ik dat ook wel. maar vreemd dat zelfs zonder activeringscode afschrijven enz. En als er meer mensen waren met deze problemen, is het duidelijk dat er wat fout is gegaan

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
Als het goed is, heb je hetvolgende mailtje gekregen:
Geachte heer *,
Gratis internet is onbetaalbaar geworden. De verwachte inkomsten via e-commerce en online advertenties in de internetwereld vallen tegen. Ook voor Het Net. We willen u graag de middelen blijven bieden om van uw e-mailadres gebruik te maken, maar zonder een tegemoetkoming in de kosten is dat niet langer mogelijk.

Wilt u uw huidige e-mailadres behouden?
Dat kan als u op www.hetnet.nl/surftarieven kiest voor Nieuw Basis Surfen: dit is het voordeligste abonnement als u over het algemeen uitsluitend e-mailt. U kunt dan gebruik blijven maken van *@* en ook voordelig surfen, want bij betaling van slechts EUR 1,95 per maand krijgt u dan voortaan 10% korting* op uw internettikken, een e-mail box van 10MB, plus 22 MB ruimte voor een eigen homepage! Reageert u niet, dan vervalt vanaf 15 juli aanstaande uw e-mail account, ook als u nu inbelt via andere providers dan Het Net!

Het Net introduceert binnenkort ook een zeer voordelige E-mail Virusscanner. Binnenkomende e-mail kunt u daarmee vooraf door Het Net op computervirussen laten controleren, nog een goede reden om uw e-mailadres bij Het Net te behouden!

Kies vandaag nog voor Nieuw Basis Surfen of een van onze andere voordelige SurfTarieven. Doe het meteen, u bent binnen vijf minuten klaar.

Met vriendelijke groet,

De Medewerkers van Het Net

P.S. : Reageert u niet, dan vervalt vanaf 15 juli aanstaande uw e-mail account *@* en uw internettoegang via Het Net, ook als u nu inbelt via andere providers dan Het Net!

*Gebaseerd op KPN BelBasis.

• xxxMaverick
Op donderdag 06 juni 2002 18:00 schreef Cutebritney het volgende:
Als het goed is, heb je hetvolgende mailtje gekregen:
[..]
hmmm kijk, ik gebruik dat hetnet mail adres niet eens! dan heb ik dit mailtje dus ook niet gehad. En al helemaal niet bevestigd...maar ik wacht de reactie af.... vreemd allemaal, is er bij jullie al afgeschreven?

• Xandrios
  • Laatst online: 12-08 17:53
Op donderdag 06 juni 2002 18:56 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

hmmm kijk, ik gebruik dat hetnet mail adres niet eens! dan heb ik dit mailtje dus ook niet gehad. En al helemaal niet bevestigd...maar ik wacht de reactie af.... vreemd allemaal, is er bij jullie al afgeschreven?
nee, ze hebben mijn bankgegevens helemaal niet :P

Ik ben al een tijdje lid, en toen ik me aanmelde, was het nogniet nodig om je bankgegevens in te vullen :P

• mEdnass
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-12-2021
Wat ik me nou afvraag als ik dit lees: Wie geeft zn bankrekening nummer op voor een service die gratis is? Of ben ik nou de enige die dat vreemd vind?

offtopic:
Stelletje n00bs hierboven: KAP EENS MET DAT OVERBODIGE GEL#L, DAT DOE JE MAAR IN ELKAARS MAILBOX!

Verwijderd

Hmmmz ja ik ga even wat niet nuttige replies verwijderen, graag gewoon weer ontopic verder gaan. :+
Tjetten doe je ergens anders maar. :P
Pagina: 1