Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik had precies hetzelfde probleem. Bij mij lag het aan de agp divider (geloof het of niet!) deze stond bij mij op 1/1 dus mijn agp draaide op 100 Mhz. dat kon mijn kaart niet aan (3Dprophet II 64MB) heb toen de diveder op 2/3 gezet en alles was opgelost.
Uncomfortable silence can be so loud...
Verwijderd
Ik heb ook een K7 en een KA7 bord, ik herken je probleem wel zo ongeveer. Als ik mijn PC uit zet en de voedingskabel helemaal los neem en dan vervolgens weer wil booten is het een no go, geen beeld, helemaal dood. Vervolgens geef ik een harde reset(knop) en dan start hij gewoon op. Maakt eigenlijk niet uit hoe ik hem overclock. Het stoord me nu nog niet want hij draait toch 24/7 maar vreemd is het wel... Ik heb trouwens wel een 300Watt voeding (Aopen HX-08). (K7 700@950).
Probeer de BIOS eens te resetten, dus hardwarematig resetten, en zodoende met de defaultwaardes opstarten. Ik heb namelijk ook wel eens kuren gehad door verkeerde BIOS installingen (te lage PCI-latency ofzo).
ik had hetzelfde met mijn el cheapo 230 watt voeding die 3 jaar gebruikt was..
vanalles geprobeerd, uiteindelijk voor 65 piek een el cheapo 300 watt voeding gekocht en weg probleem.
vanalles geprobeerd, uiteindelijk voor 65 piek een el cheapo 300 watt voeding gekocht en weg probleem.