Hoe lang duurt het voordat je weer kan posten nadat je je emailtje hebt verzonden naar GOT dat je graag weer unbanned wil worden?
eh... kun je iets specifieker zijn? meestal is het nl niet zo dat je op verzoek geunbanned wordt namelijk.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
In geval van temp-ban:
Binnen 24 uur na het verstrijken van de opgelegde bantijd... Meestal wordt er verzocht om zelf te mailen met de vraag om te worden unbanned. Maar dat staat allemaal in het mailtje die je na aanleiding van je BAN krijgt..
Binnen 24 uur na het verstrijken van de opgelegde bantijd... Meestal wordt er verzocht om zelf te mailen met de vraag om te worden unbanned. Maar dat staat allemaal in het mailtje die je na aanleiding van je BAN krijgt..
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je hebt zeg maar een ban van 2 weken gekregen, als die 2 weken voorbij zijn moet je een mailtje sturen naar tweakers dat je weer unbanned wilt worden. Als IK het goed heb begrepen. Niet het voortijdig unbannen.
Neen...Op woensdag 05 juni 2002 19:36 schreef DMIX het volgende:
Niet het voortijdig unbannen.
En in dit geval helemaal niet. En dit cloontje zal ook worden gebanned.
Tot ziens
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Nou vraag ik me af of je nou onder een cloontje aan het vragen bent wanneer je account het weer zal doen.
eeehm ik heb duidelijk in je mailtje gezet: 'ver 2 weken mag je mailen naar gathering@tweakers.net als je weer unbanned wilt worden.'
Dus dat is als het goed is vandaag (of gisteren), dus zul je ff geduld moeten hebben totdat iemand daar naar kijkt en je weer unbant. De meeste mods hebben nog een leven naast GoT, dus je moet niet raar opkijken als je niet meteen unbanned wordt als je net hebt gemaild.
Een kloontje aanmaken is al helemaal niet de bedoeling, je kunt dan nog beter ff via mail of ICQ met een specifieke mod (het liefst een LA-dokter) opnemen.
(FYI dit kloontje wordt straks waarschijnlijk ook gebanned, dus kijk niet raar op)
Dus dat is als het goed is vandaag (of gisteren), dus zul je ff geduld moeten hebben totdat iemand daar naar kijkt en je weer unbant. De meeste mods hebben nog een leven naast GoT, dus je moet niet raar opkijken als je niet meteen unbanned wordt als je net hebt gemaild.
Een kloontje aanmaken is al helemaal niet de bedoeling, je kunt dan nog beter ff via mail of ICQ met een specifieke mod (het liefst een LA-dokter) opnemen.
(FYI dit kloontje wordt straks waarschijnlijk ook gebanned, dus kijk niet raar op)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Yeah rightOp woensdag 05 juni 2002 19:41 schreef DMIX het volgende:
Ik weet genoeg thanx, nee is niet voor mij.
Met wie had ik het genoegen?
3dfx, Voodoo3, NAS666, Streetracer of Streetracer3000?

KEJ thanx,Op woensdag 05 juni 2002 19:41 schreef LuNaTiC het volgende:
eeehm ik heb duidelijk in je mailtje gezet: 'ver 2 weken mag je mailen naar gathering@tweakers.net als je weer unbanned wilt worden.'
jij bent de man, (slijm slijm)
Maar ik weet al genoeg sluit maar als je wil
Verwijderd
Goh en wat zou de status van al die personen toch zijnOp woensdag 05 juni 2002 19:42 schreef Merely het volgende:
[..]
Yeah right
Met wie had ik het genoegen?
3dfx, Voodoo3, NAS666, Streetracer of Streetracer3000?

Mjah, euh....Je gaat mij niet wijs maken dat jij geen clone bent met deze vraag

Je hebt je antwoord en kunt rustig af gaan wachten totdat de 2 weken voorbij zijn voor je andere account.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.